موضوعات داغ

فروش فوق العاده کیا در سال 2021، رکوردشکنی یک ماه پیش از پایان سال

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کیاموتورز یکی از خودروسازان مشهور کره‌ای است که موفق شده در طول چند دهه فعالیت، خود را به عنوان خودروسازی بزرگ اثبات کند. این شرکت در گذشته از سوی دیگر خودروسازان مورد تمسخر قرار می‌گرفت اما امروزه به تولیدکننده‌ای محترم تبدیل شده است.

در ماه نوامبر، کیا 45318 دستگاه خودرو فروخت که اکثر آن‌ها را مدل‌های کیا تلوراید و کیا سورنتو تشکیل می‌دادند. علاوه برآن کیا موفق شد تا رکورد فروش سال 2020 خود را بشکند، آن هم در شرایطی که یکماه به پایان سال میلادی باقی مانده است. کیا در مجموع 120000 دستگاه از میزان فروش سال گذشته جلوتر است.

علاوه بر فروش موفق، کیا در زمینه تولید خودرو نیز آمار مطلوبی را از خود به جای گذاشته است. کیا در سال جاری رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد و جوایزی را از رسانه‌های معتبر خودرویی همچون تاپ گیر و کار اند درایور دریافت نمود.

معاون عملیات فروش کیا آمریکا، اریک واتسون، در مورد فروش خارق‌العاده کیا می‌گوید: «شکستن رکورد فروش سالانه یکماه زودتر از اتمام مهلت چرخه فروش، گواهی می‌دهد که تقاضا برای خودروهای کیا در حال افزایش است.

خودرو تمام برقی کیا EV6 بزودی وارد بازار می‌شود و نسخه‌های پلاگین هیبریدی و هیبریدی کیا اسپورتیج نیز در سال جاری به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین مطمئن هستیم که علاقه مشتریان به خودروهای برند کیا بزودی کاهش نخواهد یافت. کیا در مقایسه با گذشته کیفیت ساخت بهتری را به مشتری ارایه می‌دهد، خودروهای اسپرت‌تری می‌سازد و بسته‌های گارانتی بلندمدتی را در اختیار مشتریان می‌گذارد. در حقیقت خودروهای کیا همه آن چه یک مشتری نیاز دارد را در اختیار وی قرار می‌دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/15
دمشون گرم ، همیشه در حال پیشرفت