موضوعات داغ

ابرقایق تفریحی میلیاردر سعودی با امکاناتی لوکس و قیمت 126 میلیون دلار + عکس

عکس مطلب اول

یکی از مزایای مالک میلیاردر بودن یک کمپانی سازنده قایق‌های لوکس تفریحی، این است که در صورت انصراف مشتری از خرید، با خیال راحت می‌توانید آن را برای خود نگه دارید. و زمانی که تفریح شما با این اسباب‌بازی عجیب به پایان رسید، آن را با یک مبلغ عجیب در معرض فروش قرار دهید.

زمانی که حرف از شیوخ می‌شود، سریعاً تصویر وسایل نقلیه و دارایی‌های مجلل با پیشرفته‌ترین طراحی داخلی در ذهن شنونده تداعی می‌شود. این موضوع قطعاً برای فهد العذل صدق می‌کند. او مالک جت خصوصی Embraer، ابرقایق تفریحی Elements و یک بنای تاریخی در بوستون است که قیمت آن در هنگام خرید 14 میلیون دلار بود!

ابرقایق تفریحی Elements

اما داستان این ابرقایق تفریحی لوکس خیلی جالب است. العذل نه تنها بنیان‌گذار هولدینگ Fal (وابسته به عربستان سعودی)، بلکه مالک یک کارخانه کشتی‌سازی در ترکیه به نام Yatchley است که یکی از کمپانی‌های بزرگ گروه به حساب می‌آید. ظاهراً قایق تفریحی مجلل 80 متری به سفارش یک مشتری خاص ساخته شده بود، اما پس از مدتی از خرید آن صرف‌نظر کرد. به همین خاطر، خود العذل مالک قایق نوساز شد. حالا پس از دو سال، ابرقایق تفریحی شیخ در معرض فروش گذاشته شده است.

قایق تفریحی Elements دارای یکی از دیدنی‌ترین و مجلل‌ترین فضاهای داخلی است. کریستیانو گاتو به عنوان طراح این غول آبی توانسته با استفاده از گران‌ترین متریال موجود، قایق را به یک قصر شگفت‌انگیز روی آب تبدیل کند. کف مرمری، سقف تزئین شده، لوسترهای بلوری، دیوار عقیق کاری شده و همین‌طور ریزه‌کاری‌هایی از جنس مروارید، همگی ظاهری لوکس و مجلل را به قایق شیخ فهد بخشیده‌اند.

فضای مجلل درون قایق

ابر قایق تفریحی Elements می‌تواند بیش از 24 مهمان را در 12 اتاقک زیبا و برازنده جای دهد. عرشه مالک همانند یک آپارتمان با دو سوئیت VIP طراحی شده است که شامل دفتر کاری و اتاق سینما بوده و رو به یک جکوزی و همچنین سکوی هلیکوپتر باز می‌شود. ابرقایق Elements با کلوب ساحلی بزرگ، اسپای پیشرفته و بوفه بزرگ پذیرایی موجبات سرگرمی و تفریحات مختلف را فراهم می‌آورد.

تمام این مشخصات مجلل و امکانات متعدد، قیمت باورنکردنی و عجیب قایق شیخ را توجیه می‌کنند. خریداری که به دنبال حس سلطنت حین سفر در این مکان لوکس و شگفت‌انگیز است، باید خود را آماده پرداخت مبلغی حدود 126.5 میلیون دلار کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد