موضوعات داغ

تسلا یک موتورسیکلت چهارچرخ مخصوص کودکان را معرفی کرد، قیمت 1900 دلار و تمام برقی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

معرفی تسلا سایبرتراک تا سال 2022 به تعویق افتاده است، اما تسلا سایبرکوآد طبق برنامه رونمایی می‌شود، البته به صورت کمی متفاوت.

تسلا سایبرکوآد که در ابتدا در کنار سایبرتراک در سال 2019 رونمایی شد، یک ATV الکتریکی است که برای قرار گرفتن در بستر پیکاپ طراحی شده است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پس از رونمایی گفته است که سایبرکوآد تقریباً همزمان با سایبرتراک که قرار بود امسال عرضه شود، وارد بازار خواهد شد.

اگرچه ارائه تسلا سایبر تراک به تعویق افتاده است، این موضوع مانع از رونمایی و ارایه سایبرکوآد 1900 دلاری مخصوص کودکان توسط تسلا و رادیو فلیر نشده است. این وسیله نقلیه دارای بدنه فولادی و طراحی الهام گرفته شده از سایبرتراک با میله‌های نوری LED است. همچنین دارای صندلی بالشتکی، سیستم تعلیق قابل تنظیم و ترمز دیسکی عقبی است.

تسلا برای کودکان

قدرت این دستگاه از یک باتری لیتیوم یونی 36 ولتی با قابلیت جابجایی تامین می‌شود که تا 15 مایل (24 کیلومتر) برد را فراهم می‌کند. این مقدار برای اسباب‌بازی‌های بچه‌گانه بسیار سخاوتمندانه است و تسلا می‌گوید باتری را می‌توان در عرض پنج ساعت با استفاده از یک پریز خانگی کاملاً شارژ کرد. از نظر عملکرد، مدل دارای حداکثر سرعت قابل تنظیم برای 5 مایل در ساعت (8 کیلومتر در ساعت) و 10 مایل در ساعت (16 کیلومتر در ساعت) است.

تسلا سایبرکوآد برای کودکان هشت سال به بالا طراحی شده است و تا 150 پوند (68 کیلوگرم) وزن دارد. با این حال، خرید این دستگاه تا کریسمس سخت است چرا که این مدل به طور شگفت‌انگیزی فروخته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد