موضوعات داغ

قیمت تیگو ۸ پرو توسط مدیران خودرو اعلام شد + عکس

عکس مطلب اول

تیگو ۸ پرو جدیدترین محصول حال حاضر مدیران خودرو برای بازار ایران است که پس از رونمایی‌ و بررسی توسط رسانه‌های مختلف، اکنون قیمت‌گذاری شده است. همچنین با تغییر برند صورت گرفته توسط مدیران خودرو، این محصول با نشان تجاری فونیکس به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. فونیکس تیگو ۸ پرو پس از عرضه به بازار لوکس‌ترین و گران‌ترین محصول مدیران خودرو خواهد بود.

قیمت تیگو ۸ پرو از سوی مدیران خودرو یک میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام شده است. اعلام این قیمت برای فونیکس تیگو ۸ پرو سبب می‌شود تا این محصول به یکی از گران‌ترین خودروهای چینی بازار ایران تبدیل شود. همچنین در حال حاضر تیگو ۸ پرو در بازار ایران بی‌رقیب است و در صورت عرضه انبوه، به راحتی قادر است مشتریان پردرآمد را به سمت خود بکشاند.

خودروهای هوشمند در بازاری انحصاری

همان‌گونه که می‌دانید، مدتی طولانی از ممنوعیت واردات خودرو به کشورمان می‌گذرد و در این زمان خودروهای روز دنیا به طیف گسترده‌ای از ابزارها و امکانات ایمنی مجهز شده‌اند. به دلیل ممنوعیت واردات، مشتریان ایرانی از حضور این خودروهای ایمن و مدرن محروم بوده‌اند اما هم‌اکنون فونیکس تیگو 8 پرو نخستین محصولی خواهد بود که به فناوری‌های نیمه خودران و برخی دستیارهای رانندگی مجهز است، موضوعی که موجب خاص جلوه کردن این خودرو خواهد شد.

حضور کامبیز دیرباز در مراسم

از جمله دستیارهای رانندگی مدرن تیگو 8 پرو می‌توان به مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و سیستم نگهدارنده بین خطوط اشاره کرد. همچنین چراغ‌های فونیکس تیگو 8 پرو از فناوری AFS پشتیبانی می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همگام با حرکت فرمان به طرفین حرکت کنند. دیگر تجهیزات ایمنی و هوشمند تیگو 8 پرو عبارتند از: رادار پیشگیری تصادف جلو، رادار پیشگیری تصادف عقب، هشدار باز شدن درها، سیستم کمکی حرکت در ترافیک و نور بالا اتوماتیک.

بابک صدرایی، مدیر بازاریابی مدیران خودرو

زیر کاپوت کراس‌اوور فونیکس پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر با توان تولید حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر قرار دارد و برای جعبه دنده خودرو نیز از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه خیس (WDCT) استفاده شده است. مشخصات فنی تیگو 8 پرو برای استفاده روزمره کفایت می‌کنند اما بهتر است تا مالک الزامات لازم بابت نگهداری از موتورهای توربوشارژر را در مورد این خودرو نیز رعایت کند. برای مثال برای سوخت این خودرو بهتر است از بنزین سوپر یا مکمل‌های اکتان استفاده شود. همچنین سرویس‌های دوره‌ای باید به صورت منظم و بدون وقفه انجام شوند.

فونیکس تیگو 8 پرو سه ردیف صندلی دارد اما صندلی‌های ردیف سوم کاربرد چندانی برای سرنشینان بزرگسال نخواهند داشت. از این رو با خواباندن آن‌ها فضای بار با حجم 1179 لیتر در اختیار شما خواهد بود. از جمله امکانات تیگو 8 پرو نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: سنسور پایش فشار باد لاستیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا، تنظیم برقی صندلی‌ها، شارژر وایرلس، کول‌باکس، سیستم تهویه چهارگانه اتوماتیک، و مانیتور سراسری دوگانه.

تیگو 8 پرو

همان‌گونه که اشاره شد، فونیکس تیگو 8 پرو با چنین قیمتی در بازار ایران بی‌رقیب خواهد بود اما از نظر سگمنت، می‌توان برخی خودروها را به عنوان رقیب تیگو 8 پرو عنوان کرد. این خودروها عبارتند از فیدلیتی پرایم بهمن موتور، جی ام سی S350‌ ریگان خودرو و FMC T5 از خودروسازی فردا. با این حال قیمت تیگو 8 پرو و سیستم‌های ایمنی نیمه خودران سبب می‌شوند تا این خودرو از سایر رقبای هم‌کلاس متمایز باشد. این خودرو با 5 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی به خریداران عرضه خواهد شد و علاوه برآن آن‌ها می‌توانند از هفت سال یا ده نوبت سرویس رایگان بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

32 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/25
سلام. حدود ۵۸۳۳۳ دلار. عمق بدبختی کسانی که در این مرز جغرافیایی به دنیا آمده اند، کسانی که در قید حیات هستند و آیندگانی که پا به این خاک خواهند گذاشت به اندازه قیمت خودروی چینی است. حماقت ما و مسئولین محترم برای آیندگان غیر قابل باور خواهد بود که در این خاک، یک خودروی چینی با قیمت یک و نیم برابری یک مرسدس بنز مدل ۲۰۲۲ به مردم فروخته می شد.
1400/10/25
در این مقاله ، اشتباه رخ داده . لطفا تصحیح کنید
1400/10/25
نمی فروشه خیالتون راحت 30000 دلار چه جوری میشه 1750 ؟
1400/10/25
مگه قیمت جهانی این خودرو چقدر هست. چرا در ایران اینقدر بی قانونی است که خودروی چینی که قرار بود با حدود 1.200الی 1300 عرضه بشه به قیمت 1.750 قیمت گذاری میشه. چه کسی راحت چنین مجوز قیمت به خودرو ساز میده. ما مردم ایران همیشه بابت خودرو یا هر کالایی باید بیشترین هزینه را پرداخت کنیم در صورتی با قیمت دلار فعلی قیمت جهانی خیلی کمتر هست. ممنون اینکه به فکر راحتی و آسایش مردم هستید
1400/10/25
ماشین خوبی هست ولی قیمت فضایی هست حیف که اینجور ماشین قیمتش اینقدر بالا هست
1400/10/25
چیییییییی؟
یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومن؟!
برای خودرویی که قیمت جهانیش زیر ۸۰۰ میلیونه؟!
خدایا خودت ظهور کن!
بابا اینا کین دیگه!
با این پول تا دلت بخواد خودروی لوکس ژاپنی و کره‌ای و اروپایی میشه خرید!
از سانتافه گرفته تا تالیسمان و کمری هیبرید و اپتیما و همه هم مدل ۲۰۱۶ به بالا!
اصلاااا این قیمتا نمیارزه...
1400/10/26
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂😂😂😂😂😂
1400/10/26
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1400/10/26
چرا یک خودرو 26 هزار دلاری ، 1.750 میلیارد تومان قیمت گذاری میشه ؟ تازه این خودرو در ایران مونتاژ میشه و از معافیت های گمرکی خاص تولید داخل هم بهره مند هست . پلت فرم این خودرو با فیدیلیتی یا همون جتور ایکس 70 یکی هست ، پس علت اختلاف قیمت 950 میلیون تومانی اون با فیدیلیتی در چی هست ؟ !!!!
1400/10/26
25 هزار دلار عزیز نه 26 اونم نه برای این ، برای فول اش

این 19 هزار دلار با قیمت روز دلار میشه 570 میلیون تومن
و 1.750 هم میخرند عزیزم !
میخرن و بچه هاشون هم میان اینجا بقیه رو متهم به جهل میکنن و میگن شما پراید سواری که میگی این بده! :D
1400/10/27
چون فیدلیتی نمی تونی به راحتی ثبت نام کنی دوم موتور آپشن طراحی تیگو۸پرو بهتره
1400/10/26
ساقی مدیران خودرو کیه؟
1400/10/27
اونا ساقی ندارن خریداران این خودرو با این قیمت الاغ تشریف دارن
1400/10/26
خیلی با حال مدیران خودرو گرون فروش نیستا فقط شوخ طبعه
1400/10/26
احتمالا فردی ک بخواد تو رنج ۱.۵ تا ۲ میلیارد برای خرید خودرو هزینه کنه انقدر از عقل و شعور برخوردار باشه که روی سایر گزینه ها بیشتر تمرکز کنه.
هر چند که در این آشفته بازار انقدر هزینه برای خودرو بسی جای تامل دارد.
1400/10/26
شما تاحالا کجا بودین که ندیدین؟!

همیشه همین کارو کردن
ماشین 30 هزار دلاری با قیمت دلار حساب کنی هرچقدر بشه یک میلیارد تومن هم بهش اضافه میکنند در اون صورت وارد کشور میشه و نمره میگیره!

برای همینه که همیشه از هر برندی ، چرت ترینش که ارزون باشه وارد میشه که به شدت ارزون باشه که بشه یک میلیارد کشید روش!

فکر کردین چرا ماشین های چینی رو میارن اینجا؟؟

چون ارزون تر از قیمت های ماشین های به درد بخور هستن رسما قیمت دوچرخه هستن!

9 هزار دلار قیمت ماشین نیست دوچرخه است! ولی همونم میشه 270 میلیون تومن 600 میکشن روش میشه 870 میلیون
1400/10/26
با این قیمت نجومی حتما تو بازار ایران شکست میخوره
فیدلیتی همین الان تو بازار آزاد ۱۰۵۰ میشه خرید
درسته آپشنهای بیشتر و موتور قویتری داره ولی
ارزش ۷۰۰ میلیون اختلاف رو اصلا نداره
اصلا نداره اصلا نداره
1400/10/26
دوستان قیمت جهانی ازکجا میارین؟ 19600 دلار قیمت پایه مدل ماشینه همینی که میاد ایران باموتور دو لیتری توربو نیست که همون 1.6 لیتره، قیمت جهانی یعنی توش سود کارخونه نماینده و همه دیده شده، حالا این خودرو تولید میشخ در داخل و گمرک به شدت پایینی داره چراباید 65هزار دلار فروخته شه؟رانت عظیم
1400/10/26
آخر آخرش آپشن و موتورش از کره ای ها هم بهتره باشه (روی کاغذ بهتره)
نهایتش چینیه
نه خاص بودن کره را داره و نه سگ جون بودن ژاپن
با سود سوبله هم حساب میشد قیمتش این نیست
این نسخه فولش هم نیست نسخه فولش دو دف هست و موتور ۲ لیتری
الان میفهمم چرا مدیر عامل مدیر ایران خودرو چینی است چون با لابی و رشوه و حق سکوت و تهدید کاری می‌کنه که مسئولین به مدیران خودرو کاری نداشته باشن
بله نهایت تیگو ۸ پرو هم میشه مثل جک کی ۷ که فروش آن چنان نمیکنه
این چین طرفداری نداره
حاضرم پژو پارس بزک شده یا تارا یا شاهین سوار شم و به تولید کشور و کارگر ها کمک کنم ولی پول به کمونیست های خیانت کار مثل روسیه و چین ندم
حرف هام شاید از نظر بعضی هاتون شعار باشه ولی حداقل ۵ دقیقه روش‌ فکر کنید همین نتیجه رو میگیرید
1400/10/26
چه خبره مگه قیمت جهانی این خودرو چقدره، اینهمه بی قانونی واسه چیه شک نکنید مثل ماشین تیگو ۷ به شکست میخوره الان تمام نمایشگاههای مدیران خودرو تیگو ۷ رو با هزار آپشن گذاشتن واسه فروش ولی کسی خریدار نیست. این می ه کنار دست اون... تنها راه گوشمالی این شرکت نخریدن هست وسلام
1400/10/26
فقط می تونم بگم اینا یه مشت آپشن ندیده هستن که تا کروز کنترل تطبیقی میبینن یهو قیمت رو دو برابر میکنند انگار که ماشین پرنده تولید کردن ، در خارج با این قیمت خودرو با سیستم خودران نسل دوم ؛ کروز کنترل تطبیقی پیشرفته ؛ سیستم صوتی حرفه ای ؛ پنج ستاره ایمنی ؛ موتور 4 لیتری پونصد اسب بخاری ؛ کیفیت عالی درجه یک ؛ گرم کن و سرد کن صندل و فرمان و حتی لاستیک :) شیشه های ضد فرابنفش ، چهار چرخ متحرک ؛ سیستم هشدار دهنده موانع پیشرفته و آپشن های دیگه که من نمی دونم رو میدن اونم با شرایط عالی . اصلا کروز کنترل تطبیقی برا اونا مثل شیشه بالا بر برقی میمونه ؛ الهی به حق پنج تن آل عبا شرکت های چینی کمبود چیپست بگیرن ورشکست بشن آمین.
1400/10/26
عجب سیرکی راه انداختند!!!!!!
1400/10/26
سلام. این واقعا فاجعه است با این قیمت ...اصلا نمیارزه حداکثر ۱ میلیارد ...باید تحریم کرد خرید خودروی چینی رو ...از ماست که بر ماست
1400/10/27
آیا کسی هم هست با این قیمت تیگو۸ رو خریداری کنه؟؟؟واقعا خیلی احمقانه هست همچین قیمت خنده داری
1400/10/27
۴۱۷،۰۰۰ = ۴،۲۰۰ ÷ ۱،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
با ارز جهانکیری میشه ۴۱۷ هزار دلار!؟!؟!
1400/10/27
تازه این قیمت کارخونه است بیاد برسه کف بازار زیر 2200 نیست
1400/10/27
میخوام تمام ژاپنی ها و فرانسوی ها رو کنار بزارم برم با عشق یه چینی بخرم
ناموسا ملتو به کجا رسوندن دیگه
آپشن زیاد داره که داشته باشه، نقل آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچیه
1400/11/2
جنازه ماشینهای ژاپنی و آلمانی تواین قیمت میارزه به کل تیگو۸
1400/11/2
اولا دولت از خودروی بالای یک میلیارد تومان حمایت میکنه چون طبق قانون از سال آینده این خودروها شامل مالیات میسن و دامد دولت بالا میره دوما عدف مدیران خودرو از تولید چنین خودروهایی فروش خودرو نیست مثل دیگنیتی و فیدلیتی . حتما میپرسید پس هدف چی هست؟ هدف فقط دسترسی به منابع مالی ایران در چین به بهانه تهاتر و انتقال منابع مالی ایران به اروپا و آمریکا چون برای واردات خودرو هیچ ارزی خارج نمیشه و فقط از طریق تهاتر شرکت بهمن موتور از ابتدای سال داره دیگنیتی و فیدلیتی را فروش فوری میکنه و هر بار هم اعلام میکنه استقبال خوبی شد ولی هیچ کس تا الان موفق به ثبت نام نشده و این دو خودرو وجود خارجی ندارند بجز تعدادی محمدود که توسط نمایندگی ها بصورت آزاد فروخته میشه چون بهمن موتور از ابتدای سال تا الان داره فروش فوری مبکنه پس کو خودروهاش؟ چرا نمیبینیم بجز تعدادی محدود؟ پس سود مدیران خودرو در نخریدن مردم هست و سود بهمن موتور در موفق نشدن مردم در پروسه ثبت نام ....
1400/11/2
واقعا ملت ایران مظلومن این ماشین تو حاشیه خلیج با این دلار افتضاح زیر ۶۰۰میلیون گذاشتن
1400/11/3
اشتباه بزرگی هست حتی در این شرایط خراب اقتصادی و بی ارزش شدن ریال این مبلغ بابت خرید این ماشین پرداخت بشه
چرا که با خرید این خودرو با این مبلغ کاذب داریم اجازه افزایش قیمت به خودروهای سطح پایین و در کشور میدیم
1400/11/3
بیشتراز۷۰۰ نمیارزه کلا ماشین تک دفرانسیل بیشتراز۷۰۰ اشتباه هست