موضوعات داغ

فیس لیفت جدید از تویوتا کرولا 2017

عکس مطلب اول
از معرفی یازدهمین نسل از تویوتا کرولا تا به امروز تقریباً 3 سالی می‌گذرد و در این مدت هیچگونه نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا کرولا یا نسلی جدید از این برند معرفی نشده است، تا اینکه چندی پیش شرکت خودروسازی تویوتا از نسخه فیس لیفت این برند رونمایی کرد. البته به صورت شایعه وار گفته شده این مدل توسط سایت‌های تولیدی تویوتا در خارج از ژاپن و برای بازار محلی همان کشور آماده شده باشد که فعلاً اطلاعات دقیق و موثقی در رابطه با تایید این موضوع در دسترس نیست.
به هرحال اگر این نسخه را بین المللی فرض کنیم، به مناسبت سالگرد 50 سالگی تویوتا کرولا در سال 2017 میلادی شاهد چهره‌ای جدید از این برند هستیم که در مقایسه با نسخه اصلی تویوتا کرولا 2013 تغییرات زیادی به خود دیده است. اگر چهره تویوتا کرولا 2013 را به خاطر داشته باشید سریعاً متوجه تغییرات حاصله در این مدل خواهید شد.

تویوتا کرولا 2017

همانطور که در تصویرهای مربوطه مشاهده می‌کنید، مدل جدید تویوتا کرولا به جلوپنجره‌ای مشبک تهاجمی‌تر و صد البته بزرگ‌تر مجهز شده که درون آن را شبکه های لوزی شکل کار گذاشته‌اند، ولی قسمت بالایی آن همانند نسخه اصلی تویوتا کرولا همچنان از همان قطعه مشکی رنگ بدون درز و سوراخ استفاده کرده‌اند. چراغ‌های پیشانی در همان فرم سابق توسعه پیدا کرده است، ولی دانش و تکنولوژی چراغ‌های سه سال بعد از 2013 در آن گنجانده شده است که میشود چراغهای LED. مه شکن‌های خودرو هم پیش از این به صورت گردی شکل در اطراف سپر جای داشتند، ولی حالا علاوه بر مه شکن بزرگ‌تر LED، شاهد طراحی ورودی‌های هوا با چهار تیغه جلوی آن هستیم. به طور کلی می‌توان طراحی جلویی خودرو را جذاب‌تر و امروزی‌تر توصیف کرد که قطعا شرکت تویوتا را برای فروش بهتر آن همراهی خواهد کرد.
در زیر کاپوت هم تویوتا کرولا همان موتورها و خط انتقال قدرتی را حفظ کرده است.
برای یادآوری تویوتا کرولا در بازارهای جهانی با دو چهره متفاوت عرضه شده که متاسفانه این چهره به بازار ایران راه نیافته است در صورتیکه در بعضی بازارهای خاورمیانه این چهره نیز قابل سفارش است.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/27
واقعا طرحه الانش خیلی بهتر از این طرح جدیده
1395/2/27
احساس میکنم کم کم جلو پنجره محصولات تویوتا داره مثله ام جی میشه، درست میگم دوستان؟؟؟
مخصوصا همین کرولا جدید و rav4 فیس لیفت شده!!!
1395/2/27
کرولا هر روز زشت تر از دیروز!!!!!!!!!!!
1395/2/27
طرحش بهتر شده ولی بازم بده. موندم تویوتا چرا اینجوری شده طراحی هاش، خیلی بد شده. آخه با این ماشین نه میشه رفت دور دور، نه میشه رفت مهمونی، نه میشه تو شهر رفت، منظور اینکه طراحیش بی هویت هست. طراحی کرولا و کمری 2008 کجا و این جدیدها کجا.
1395/2/27
واقعا طراحیش عالیه
1395/2/27
خیلی شبیه به کمری 2016 شده
1395/2/28
یه عقب موندگی خاصی تو چهرش هست و یه Rav4 دهن گشاد...!!!!
1395/2/28
این چیه آخه ، من میترسم سری بعد لندکروزم با یه نوک تیز بدن تو بازار !!! هم rav4 هم کرولا بعد فیس لیفتشون واقعا زشت شدن ،مثلا rav4 خیلی دوست داشتنی بود طراحیش اما فیس لیفتشو دیروز دیدم از نزدیک واقعا زیبا نبود.
1395/8/5
in jadid nist sefaresh usa hastesh alan 1 sale to usa va canada dare foroosh mire to iran az 2014 daran ino ba in Otagh mifrooshan man az 6 mah pish to site asli Toyota miraftam bood inam address site http://www.toyota.com/corolla/
1395/9/18
بیشینید سرجاتون باو ماشین طراحیش یه سوپر فیسه شرکت تویوتا تمام طراحاش باکلی فکرونقشه اینو درآوردن بعد حالا شماشدید منتقدین ازبالا هه خیلی جالبه اگه توپیج های این سایت اگریکی دونفر حرف مخالف بزنند بقیه هم جو اونارو میگیرند همکلامشون میشند واسه همین اکثرما ایرانیا که ذهن خلاقی نداریم همیشه جهت موافق شنا میکنیم چون ترسو هستیم میترسیم هههه ماشین به این خوشگلی وباکلاسی جوگیرااااااااا
1395/10/7
واقعا زیبا و پر صلابت و با اصالت .ای کاش میشد تکنولوژی ساخت صنعت خودروی ژاپن رو وارد ایران کرد.