موضوعات داغ

پیش فروش نسخه جدید جتور X70S در چین آغاز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت جتور پیش فروش نسخه جدید جتور X70S را در چین آغاز کرد. مشتریان چینی هم‌اکنون می‌توانند با ارائه مبلغ سه هزار یوان، نسخه جدید جتور X70S را پیش خرید کنند. نسخه جدید جتور X70S در شش تیپ و با چیدمان هفت صندلی به مشتریان عرضه خواهد شد. جتور X70S در ایران با نام فیدلیتی عرضه می‌شود و نسخه جدید آن با نام فیدلیتی پرستیژ معرفی شده است.

جتور X70S یا همان فیدلیتی یک شاسی‌بلند هفت نفره مقرون به صرفه برای مشتریان چینی محسوب می‌شود. این خودرو بهترین گزینه برای مصرف‌کنندگانی است که به طور همزمان به قیمت تمام شده کالا و مشخصات فنی محصول اهمیت می‌دهند.

بزرگترین تغییر جتور X70S جدید در مقایسه با نسخه قبلی، افزایش قدرت و حجم موتور آن است. مشتریان چینی اکنون می‌توانند جتور X70S را با موتور توربوشارژر 1.6 لیتری سفارش دهند. این پیشرانه از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و 197 اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد. گیربکس در نظر گرفته شده برای نسخه جدید جتور X70S نیز از نوع هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک است.

شرکت جتور این مدل را به امکانات مختلفی مجهز کرده است تا پاسخگوی نیازهای رو به رشد مشتریان باشد. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت تصفیه هوای کابین با فیلتر ذرات CN95 اشاره کرد. دو صفحه نمایش 12.3 و 10.25 اینچی، سقف پانوراما، صندلی‌های چرمی، شارژر تلفن همراه و سیستم ورود و استارت بدون کلید از دیگر امکانات نسخه جدید جتور X70S هستند. محدوده قیمت این خودرو در چین بین 87900 تا 119900 یوان تعیین شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد