موضوعات داغ

خودروی کی ام سی J7 سدان جدید کرمان موتور در تهران دیده شد + فیلم

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز عکس ها و فیلمی به دست خودروبانک رسیده که نشان می دهد خودروی سدان کی ام سی J7 در تهران در روی خودروبر است و به نظر می رسد که به زمان عرضه و معرفی این خودرو توسط کرمان موتور بسیار نزدیک شده ایم. همانطورکه قبلاً در مورد این خودرو در خودروبانک گفته بودیم، خودروی کی ام سی J7 در حقیقت همان خودروی سهول A5 پلاس است که به تازگی و در سال 2021 میلادی معرفی شده و با طراحی کاملاً متفاوتی قصد دارد تا سبد محصولات این شرکت را تکمیل کند.

خودروی KMC J7 به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توانی بیش از 180 اسب بخار مجهز است اما نقطه قوت آن تولید گشتاور 300 نیوتن متری در دور بسیار پایین به کمک سیستم توربوشارژ است که می تواند این فست بک چینی را در حدود 8 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برساند که باید آن را سریع ترین چینی بازار لقب بدهیم.

بعد از عرضه خودروی جک J5 اتوماتیک که البته با لقب ارزان ترین سدان اتوماتیک بازار آمد و توانست فروش قابل توجهی را تجربه کند، تنها خودروی جک J4 به عنوان سدان جمع و جور و اقتصادی کرمان موتور در سبد محصولات این شرکت حضور داشت اما حال با عرضه یک فست بک جذاب، کرمان موتور قصد دارد با شمشیری تیز خود به جنگ رقبای هم رده ای خود برود و در رده سدان های بازار، خود را نشان دهد. رده قیمتی بسیار جذابی که مملو از حضور کراس اوور های مختلف شده و حال بازار برای عرضه سدان های جدید خالی مانده و خودروسازان خصوصی با عرضه محصولات مختلف سدان قصد دارد از این بازار تشنه سهم بازار بیشتری را کسب کنند.

کی ام سی J7

هنوز مشخص نیست که کی ام سی J7 با چه رده قیمتی به بازار عرضه می شود اما با نگاه ریزبینانه تر به عکس ها، باید بگوییم که دوربین 360 درجه و سقف پانوراما روی این خودرو نصب شده و احتمالاً باید شاهد تجهیزاتی مثل کروز کنترل، فرمان برقی، و یا سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS نیز باشیم.

همانطورکه اشاره کردیم، با انتشار این عکس ها، به نظر می رسد که بزودی شاهد معرفی رسمی از خودروی کی ام سی J7 توسط کرمان موتور باشیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/13
کجاش روزهایی که کرمان موتور با دوو موتورز و فولکس واگن و هیوندای شراکت داشت... :((
1401/4/14
سلطان اومده همه رو ورشکست کنه ، البته اگر قیمتش منطقی باشه.
1401/4/17
کاش جک هم مثل ام جی این حجمرودرسه سیلندرجامیداد
1401/4/19
تو مریخ هم سوار نمیشن اما در مملکت فلک‌زده ما به قیمت ماشین روز آمریکایی بفروش خواهد رسید... افسوس
1401/5/23
یجوری تیتر زدی من گفتم بتلی و رولزرویس اومده
از دیدن مازراتی و بی ام و سری 7 رسیدیم به اینا..................