موضوعات داغ

فردا 511 مدل N-Sport ، تیونینگ اختصاصی خودروبانک

عکس مطلب اول

سگمنت خودرویی سدان همیشه جزو پروفروش‌ترین مدل‌های خودرو در جهان بوده است. حتی با حضور پرتعداد کراس‌اوورها و محبوبیت آن‌ها، همچنان خودروسازان از عرضه سدان در سبد محصولات خود غافل نیستند. شرکت خودروسازی فردا هم راستا با این موضوع بعد از معرفی دو محصول کراس‌اوور، در اوایل سال 1400 اقدام به رونمایی از یک سدان جمع‌و‌جور شهری با نام فردا 511 نمود.

خودروی فردا 511 اولین سدان خودروسازی فردا با برند اختصاصی این مجموعه است. فردا 511 یا در اصل چانگان آلسوین (Alsvin)، در بازارهای جهانی نیز حضور دارد و در بازارهایی مانند عربستان سعودی و پاکستان از فروش مناسبی برخوردار است. این سدان خوش‌چهره چینی در سال 2018 در کشور چین رونمایی شد، در حقیقت دومین نسل این خودرو محسوب می‌شود و فردا موتورز برای ارائه اولین سدان خود، انتخاب مناسبی را انجام داده و خودرو زیبایی را انتخاب کرده است.

بکاری‌گیری خطوط مینیمال و ساده طراحی متوازن و چهره خوبی را به سدان فردا 511 داده است. ما در خودروبانک بنا به قابلیت مناسب این خودرو برای افزایش میزان حس اسپورت، به صورت سه‌بعدی و مجازی دست به تیونینگ این خودرو زدیم.

تیونینگ ظاهری فردا 511 N-Sport

تغییر اصلی خودرو در نمای جلو، جایگزینی سپر قدیمی با یک سپرجدید با دو ورودی هوای با طرح لانه زنبوری است. این سپر جدید چهره تهاجمی تری را به سدان موقر و رسمی فردا 511 می‌دهد. لبه نقره ای رنگ نیز زینت بخش نمای جلویی خودرو است. در ادامه تغییرات، جلوپنجره قبلی نیز با یک جلوپنجره جدید با طرح لانه زنبوری جایگزین شده دوز اسپورت بودن خودرو را افزایش می دهد. چراغ ها و کاپوت در این فرایند تغییری را تجربه نکرده اند.

در نمای جانبی، خودرو از شر رینگ های 8 پر 15 اینچی پیش فرض خلاص شده و با یک رینگ 17 اینچی جذاب و جدید نمایی به شدت دلپذیرتر پیدا کرده است. در نمای جانبی زه نقره‌ای با شادولاین مشکی جایگزین شده است. سقف فلزی خودرو با یک سقف شیشه‌ای پانورامیک تعویض گردیده است و نمای عالی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می‌آورد.

نمای عقب فردا 511 N-Sport

تیونینگ ظاهری سدان فردا 511 در نمای عقب به اوج خود رسیده است. جایی که چراغ‌های عقب جدید با گرافیک زیبا و جدید و همچنین خطوط هماهنگ با انحناهای روی بدنه، جایگزین چراغ‌های عقب قدیمی شده است. سپر خودرو با یک سپر جدید اسپرت به همراه یک دیفیوز متفاوت و بزرگ تعویض شده و خروجی‌های دایره شکل اگزوز در دو سمت بخش زیرین سپر خودنمایی می‌کنند. حسن ختام این موضوع نصب باله مشکی رنگ عقب است که نمای متوازن‌تری را ایجاد می‌کند.

تیونینگ فنی فردا 511 N-Sport

بخش جالب ماجرا تغییرات فنی در تیونینگ سدان فردا 511 است. در بخش فنی و مبحث پیشرانه موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی پیش فرض با یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژ جایگزین شده است و با تیون تخصصی در روی بوست سیستم توربو، نصب کیت اگزوز جدید برای جریان بهتر خروج دود، ایجاد تغییر در منیفولدها و البته تغییراتی در تنظیمات ECU به عددی نزدیک به 197 اسب بخار خروجی می‌رسیم که عدد بسیار قابل توجه و شاید ترسناک برای این سدان کوچک است اما با تغییرات متناسب با این توان خروجی در سیستم های ایمنی و هندلینگ خودرو، کیفیت رانندگی این سدان به طرز چشمگیری ارتقا پیدا کرده و لذت بخش می‌شود.

در انتها مجدداً اعلام می‌کنیم که خودرو فردا 511 N-Sport همانند دیگر تیونینگ‌های اختصاصی خودروبانک تنها یک رندر از این خودرو است و پیشنهاد فنی و تخصصی ما برای تیونینگ هاوال برای علاقمندان است تا بتوانند طبق این الگو خودروی خود را تقویت و تغییر چهره دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/15
این ماشین اینقدر زشته که دست منصوری هم بیفته نمی تونه قشنگش کنه