موضوعات داغ

برندگان خوش شانس جشنواره جام جهانی فونیکس مشخص شد + اسامی برندگان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

عصر دیروز شرکت مدیران خودرو طی مراسمی مراسم قرعه‌کشی جشنواره حضور در جام جهانی برند فونیکس را برگزار کرد و اسامی برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی جهت حضور در رویداد بزرگ جام جهانی فوتبال قطر و همراهی تیم ملی در این بازی‌ها اعلام شد.

برند فونیکس از آذرماه سال گذشته به عنوان عرضه‌کننده محصولات بالا رده مدیران خودرو به بازار خودرو کشور معرفی شد و محصولاتی مانند آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو به عنوان خودروهای پرچمدار با این برند جدید عرضه می‌شوند.

با توجه به پیش رو بودن بزرگترین رویداد جهانی فوتبال یعنی جام جهانی قطر، اوایل مهرماه 1401 شرکت مدیران خودرو جشنواره‌ای با موضوع حضور در جام جهانی با خرید محصولات فونیکس ترتیب داده شد و مشتریانی که از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه 1401 اقدام به خرید محصول فونیکس نموده‌اند، در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

عصر دیروز با حضور مدیران ارشد مدیران خودرو و اصحاب رسانه، قرعه‌کشی جشنواره‌ جام جهانی فونیکس برگزار و اسامی برندگان مشخص شد.

اسامی برندگان جشنواره جام‌جهانی فونیکس

1- ندا غفاری از تهران

2- غلامرضا نیکخوی از مشهد

3- مائده توانگران از اصفهان

برندگان خوش شانس جشنواره جام جهانی فونیکس مشخص شد

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو آقای جک لی در خصوص برنامه‌های آینده برند فونیکس توضیحاتی را ارائه نمود.

جکی لی، شرایط فعلی برند فونیکس از گروه مدیران خودرو را این‌گونه تشریح کرد: خودروهای تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو در ایران با برند فونیکس عرضه شدند و مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گرفته است. برند فونیکس با هدف القای تجربه لذ‌ت‌بخش‌تر برای مالکان خودرو معرفی شده است. خودرو کراس اوور جدید فونیکس FX با زبان طراحی به روز به زودی عرضه می‌شود و این محصول تجلی هنر آینده در صنعت خودرو است. امیدواریم این محصول مشتریان جوان را شگفت زده کند.

مدیرعامل چینی مدیران خودرو با شاره به اهمیت جام جهانی فوتبال گفت: همه دوست دارند که در این اتفاق بزرگ حضور داشته باشند و برند فونیکس و مدیران خودرو این فرصت را برای مشتریان فونیکس فراهم نموده است که در این فستیوال بزرگ فوتبالی حضور پیدا کرده و از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

حامد رحمانی مدیر فروش برند فونیکس در خصوص نحوه برگزاری این قرعه‌کشی گفت: طی بازه برگزاری این جشنواره جام جهانی فوتبال، تعداد ۲,۱۸۰ مشتری بصورت نقد و اقساط محصولات فونیکس را خریداری کرده‌اند و در قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس شرکت داده شدند. از بین تمام شرکت‌کنندگان، ۳ نفر به قید قرعه به عنوان برندگان خوش شانس معرفی شدند. برندگان علاوه بر بلیط رفت و برگشت به قطر، ۷ روز اقامت در یک هتل لوکس اقامت داشته و بازی ایران و آمریکا را در جام جهانی قطر از نزدیک شاهد خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد