موضوعات داغ

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک‌ساله محصولات ایران خودرو را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده امروز پایان می‌یابد.

این طرح‌های فروش و پیش فروش که از روز پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز یعنی تا پایان امروز یک‌شنبه 22 آبان ماه دارد.

در طرح فروش فوق‌العاده، 4 محصول وانت آریسان 2، پژو 207 دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU7Pعرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه می‌شوند.

لیست برندگان و خریداران نهایی روز چهارشنبه 25 آبان ماه از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزیده و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/24
نمیدون چه قرعه‌کشی بدون نوبت برای حمایت از خانواده و جوانان بود من نه ماه دارم ثبت نام میکنم هنوز که هنوز اسم خانوم در نیامده تو خدا ماشین رو به کسی های بچه دار بدین لطفاً پارتی بازی نکنی خدا خوش نمیاد انشالله همه کسانی که اسم شأن نوشتن در بیاد به حق امام رضا
علیمرادی هستم از مشهد.شاندیز
1401/8/24
ثبت نام ماشین ایران خودرو