موضوعات داغ

قیمت نهایی فروش دیگنیتی پرایم در بورس کالا مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدتی است که حضور شرکت‌های خودرو در بورس کالا با عرضه خودرو پر رنگ شده و هر چند وقت یکبار شرکت‌ها در این زمینه ورود می‌کنند.

در آخرین عرضه خودرو در بورس، گروه بهمن از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران با محصول کراس‌اوور محبوب خود یعنی دیگنیتی پرایم بار دیگر وارد بورس کالا شد. پیش از این نیز دیگنیتی پرایم سه دوره در بورس کالا عرضه شده که با استقبال مصرف کنندگان این خودرو روبرو گردید.

این عرضه محصول دیگنیتی پرایم روز دوشنبه 23 آبان‌ماه انجام و محصول در دو رنگ سفید و مشکی قابل خرید بود. قیمت پایه برای کراس‌اوور کوپه دیگنیتی پرایم در این نوبت از عرضه در بورس کالا ۸۲۱ میلیون و پانصدهزار تومان قرار داده شد.

این خودرو در معامله امروز خود در بورس کالا در رنگ سفید تریم داخلی مشکی با قیمت پایه 1 میلیارد و 185 میلیون تومان معامله شد، همچنین رنگ مشکی دیگنیتی پرایم با تریم داخلی مارون نیز با قیمت پایه 1 میلیارد و 285 میلیون تومان معامله گردید.

مشخصات فنی کراس‌اوور دیگنتی پرایم

دیگنتی پرایم از پیشرانه 1,5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه را داراست. متاسفانه مثل عمده کراس اوورهای بازار این خودرو نیز 4 چرخ محرک نبوده و یک جعبه دنده CVT وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهده دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/23
مهرداد کشکولي ايلات گفت:
دیدگاه شما منتظر بررسی است. این یک پیش‌نمایش است؛ دیدگاه شما بعد از تأیید قابل نمایش خواهد شد.
با سلام و احترام؛ چقدر جالب! توی بازار الان در حدود یک میلیارد و چهار صد و شصت است و کارت می‌کشی و خودرو را همان لحظه می‌بری!!!! الان یک میلیارد و دویست و هشتاد توی بورس خریدن بعلاوه ۱۴ درصد که برای مالیات و شماره گذاری و غیره است که در مجموع می‌شود همان یک میلیارد و چهار صد و شصت!! حالا شما بگوئید کدام مصرف کننده عاقلی خودرو دم دست را ول می‌کند و با همان قیمت خودرو تحویلی سه ماه بعد را می‌خرد؟؟؟ همه خریداران دلال هستند که بعد با قیمت بیشتر به مصرف کننده بدهند. اصلاً مصرف کننده کجاست؟ مصرف کننده کی است؟ دلال و دلال و دلال