موضوعات داغ

عرضه هایما 8S با پوشش نانو سرامیک بدنه بزودی آغاز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به گفته مدیرعامل آپکو (شرکت تولید سفارشی ایران خودرو) خودروهای هایما 8S با پوشش نانو سرامیک برای بدنه تحویل مشتریان می‌شود.

امیر خلج اسدی طی گفت‌وگویی عنوان کرد که با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین حفاظت از رنگ بدنه خودرو هایما 8S این اقدام انجام می‌شود. این آپشن توسط مجموعه آپکو برای خودرو انجام شده و پس از آن خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل آپکو از گارانتی سه ساله برای پوشش نانو سرامیک هایما 8S خبر داد و افزود: کراس‌اوورهایما 8S به زودی در بازار کشور عرضه می‌شود و این شرکت آمادگی دارد تا خودرو را با پوشش نانوسرامیک تحویل مشتریان دهد.

خلج اسدی ضمن اشاره به تنوع بالای رنگ محصولات ایران‌خودرو گفت: محصول جدید هایما 8S با رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و آپکو نیز این خودرو را به پوشش نانو سرامیک تجهیز می‌کند.

محصول جدید هایما 8S با رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود

او در خصوص خواص پوشش نانو سرامیک گفت: از مزایای پوشش نانو سرامیک درخشش رنگ خودرو، داشتن خاصیت آب‌گریزی اشاره کرد که این موضوع مانع از نفوذ یا باقی ماندن لکه های آب روی خودرو می‌شود. خاک‌گریزی، جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران‌های اسیدی، جلوگیری از ایجاد لکه‌های ناشی از انواع آلودگی‌های محیطی در رنگ خودرو، جلوگیری از انجام واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه‌های خورشیدی در بدنه خودرو، جلوگیری از ایجاد خش در اثر برخورد سنگ یا سایر اجسام روی بدنه خودرو، از دیگر مزایای استفاده این فناوری است.

کاهش دفعات شست‌و‌شو و عملکرد بهتر و برتری نسبت به انواع واکس بدنه از دیگر ویژگی‌های پوشش نانوسرامیک به شمار می‌رود.

مشخصات فنی هایما 8S

مشخصات فنی  هایما 8S
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1594 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 193 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 7.8 ثانیه
حداکثر سرعت - کیلومتر در ساعت
وزن 1560 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4565 طول - 1850 عرض - 1682 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2700 میلیمتر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد