موضوعات داغ

بایک BJ40 دیار خودرو، کپی چینی جیپ به بازار ایران می‌آید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دیار خودرو یکی از برندهای فعال در بازار ایران است که به واسطه عرضه خودروهای بایک همچون بایک سنوا و بایک سابرینا شناخته می‌شود. این شرکت پس از چندسال سکوت بار دیگر به بازی برگشته است و قصد دارد با عرضه خودروهایی همچون بایک BJ40، نظر مخاطبان ایرانی را جلب کند.

خط تولید دیار خودرو در شهرستان گلپایگان قرار دارد و به همین دلیل این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان با قدرت کامل حاضر شده است. بایک BJ40 یکی از محصولات متفاوت دیار خودرو برای بازار ایران خواهد بود که نسخه چهاردر آن در این نمایشگاه حضور دارد. در صورت عرضه موفقیت آمیز بایک BJ40 به ایران، شاهد یک خودرو آفرودی کارآمد خواهیم بود که مدت‌ها پس از توقف تولید پاژن به بازار ما وارد شده است.

بایک BJ40

با یک نگاه به ظاهر بایک BJ40، می‌توان متوجه شد که این خودرو چینی سعی کرده است تا محصولات آفرودی جیپ را بازآفرینی کند. سبک طراحی مکعبی با ارتفاع زیاد از سطح زمین به همراه ظاهر خشن و ماجراجویانه، از جمله مشخصه‌های بایک BJ40 هستند.

در کابین این خودرو اما ظرافت‌های بیشتری مشاهده می‌شود. برای مثال مجموعه نشانگرها به صورت دیجیتالی هستند و یک نمایشگر افقی نیز برای سیستم سرگرمی خودرو در نظر گرفته شده است. بایک BJ40 به امکانات مناسبی نیز مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی جلو، سقف جدا شونده، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم صوتی با هشت بلندگو و سیستم تهویه مطبوع دوگانه اشاره کرد.

بایک BJ40

برای تامین انرژی بایک BJ40 از موتور دو لیتری توربوشارژر استفاده شده است که حداکثر 225 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه ارسال قدرت به هر چهار چرخ خودرو را برعهده دارد. این موتور از استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 پشتیبانی می‌کند. ترمزهای بایک BJ40 نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی هستند و توسط سیستم‌های کنترل پایداری، کنترل کشش و ترمز کمکی پشتیبانی می‌شوند. بایک BJ40 به سیستم تقویتی در مقابل واژگونی و قفل دیفرانسیل عقب نیز مجهز است تا یک عملکرد بی نقص آفرودی را از این خودرو شاهد باشیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/3
به جز سقف، طراحی داخلش شبیه G Wagon، نه جیپ.
1401/9/4
آقا این شرکت فقط کارش کلاهبرداری هست و هنوز پول هایی که از مردم گرفته تسویه نکرده است .
و فقط با تحریک ذهن ها مردم پول مردم را می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند.
دیار خودرو= یعنی کلاهبرداری
و این شرکت یک اسم ندارد چند اسم برای خود جور کرده و فقط کارش کلاهبرداری در ایران هست و از حداقل ۲۰۰۰نفر در پیش فروش اول کلاه برداشته است .
مواظب باشید
1401/10/22
سلام توضیح‌بیشتر میدید درباره شرکت دیار که کی اینکارو انجام داده؟
1401/11/9
درود بيكران واقعا در صندوق عقبش قفل بود يا اصلا باز نمي شه . صنعت در پيتي ، گزارش هاي ناقص ، قيمت هاي نجومي ، مردم فلك زده ....