موضوعات داغ

ملاقات نزدیک با چانگان UNI-T، محصول وارداتی سایپا + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی سایپا از اولین شرکت‌های خودروسازی بوده است که باشروع زمزمه‌های واردات خودرو به سرعت مراحل مورد نظر جهت واردات خودرو را طی کرد. این شرکت برای واردات خودرو به سراغ همکار و شریک قدیمی خود رفت است و قرار است چند مدل از این شرکت مطرح چینی در سبد محصولات وارداتی سایپا قرار گیرد.

ویدیو معرفی چانگان UNI-T محصول وارداتی سایپا

چانگان UNI-T از جدیدترین محصولات شرکت چانگان یکی از گزینه‌های وارداتی گروه سایپاست که حال نمونه‌های اولیه آن به صورت تستی در معرض بازدید عموم و حالا خبرنگاران قرار گرفته است و نگاهی کلی به این خودرو خواهیم انداخت.

طراحی ظاهری چانگان UNI-T محصول وارداتی سایپا

چانگان UNI-T با چهره مدرن و طراحی خاص خود به سرعت نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. این خودرو کراس‌اوور کوپا از جدیدترین زبان طراحی محصولات چانگان و ترند طراحی روز خودروهای جهان بهره می‌برد. در نمای جلویی چانگان یونی تی چراغ‌های با طراحی تند و تیز و جلوپنجره بسیار بزرگ کاملا چهره خاصی را به این خودرو می‌دهد.

تهاجمی بودن طراحی خودرو در بخش‌های دیگر نیز کاملا مشهود است.

جلوپنجره بسیار بزرگ مدرن چانگان UNI-T

در نمای جانبی و خطوط هماهنگ بدنه و استایل کراس کوپه و در نمای عقب چراغ‌های تیز و کاملا هماهنگ نمای جلو و سپر بزرگ با دامپر حجیم، خروجی‌های چهارگانه اگزور و باله پشتی دو تکه و با دیزاین خاص همان حال و هوای اسپرت در در عقب خودرو ایجاد کرده است.

نمای عقب چانگان UNI-T

چانگان UNI-T در فضای داخلی طراحی محافظ کارانه‌تری را دنبال کرده است اما همچنان مدرن و جذاب است. یک نمایشگر یکپارچه پاپ‌آپ میانی با صفحه ابزار راننده، فرمان D-Cut، داشبورد دورنگ مشکی و نقره‌ای از ترکیب چرم و پلاستیک مات، خروجی‌های تهویه مطبوع با دیزاین جدید و اسپورت، طراحی زیبا و کاملا ارگونومیک کنسول میانی و سردنده با شکل خاص و در کنار صندلی‌های اسپورت و دربرگیرنده و یک سقف پانارومیک بزرگ یک فضای داخلی جذاب را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

فضای داخلی جذاب چانگان UNI-T

مشخصات فنی چانگان UNI-T محصول وارداتی سایپا

در بخش پیشرانه و قوای فنی چانگان UNI-T به رسم تمامی خودروهای اقصادی چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که با تکنولوژی‌های اختصاصی چانکان توان 177 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که راندمان مناسبی برای این پیشرانه محسوب می‌شود. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را برعهده دارد و مصرف سوخت ترکیبی مناسب 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را به ارمغان می‌آورد.

شتاب رسمی 9 تا 9.5 ثانیه برای حرکت از صفرتا100 کیلومتر ثبت شده است که البته بنا به شرایط آب و هوایی و ارتفاع متفاوت خواهد بود.

قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است اما با توجه وضعیت عرضه فعلی و نرخ شدیدا رو به افزایش دلار مطمئنا قیمت چانگان UNI-T پایین نخواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/7
ضمن عرض سلام و خسته نباشید، فکر می‌کنم خودرو رو در باغ گیاه شناسی بررسی کردید که مکان بسیار زیبا و آرامش بخشی هست،راجع به آپشن های این ماشین و اینکه چرا قیمتش اینقدر هست کم نوشتید. این خودرو بعد از سری اس مرسدس جزو اولین خودرو های چینی بود که مجهز به رانندگی خودران سطح ۳ هست و میشه گفت در عرصه بهره گیری از بنیان های نوین هوش مصنوعی در عرصه خودرو، چانگان اولین شرکت چینی و پیشتاز توی این زمینه بود و هنوز هم تا حدودی هست. UNI-V هم جزو برترین خودرو های چینی که اصلا کیفیتشون رو نمیشه با ماشینای چینی حال حاضر کشور مقایسه کرد.
1401/10/12
کی میخان هی فقط روی شکل ظاهریکمی شده کار کنن، از همونجایی که قیافه ماشین رو کپی میکنن و متریال ارزون ماکت سازی می‌کنند دست کم بخش فنی رو هم کپی کنن همش موتور ۱۵۰۰ موتور ۱.۵ موتور ۱۵۰۰ و باز موتور ۱۵۰۰ اونها دیدن وقتی خودروهای داخلیمون اینه وضعش با یک جلوپنجزه پلاستیکی شیک همون x22 mvm رو با نام های مختلف میفرشند به دفعات!