موضوعات داغ

نگاهی به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیران خودرو یکی از خودروسازان خصوصی فعال در کشورمان است که از حدود دو دهه پیش تاکنون، محصولات مختلف چری را با برند ام وی ام و فونیکس به بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو تبریز داشت و محصولات متنوع خود را به معرض نمایش عموم گذاشته بود.

غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز شامل دو بخش ام وی ام و فونیکس می‌شد. سبد محصولات مدیران خودرو اکنون به دو بخش اقتصادی و میان‌رده با برند ام وی ام و بخش نیمه لوکس و لوکس با برند فونیکس تقسیم شده است. برخی از خودروهایی که پیش‌تر با برند چری به بازار ایران عرضه شده بودند، اکنون به زیرمجموعه ام وی ام منتقل شده‌اند و جای آن‌ها را محصولاتی جدید به خود اختصاص داده است. برای مثال چری آریزو 5 و چری تیگو 7 (نسل اول تیگو 7) اکنون با برند ام وی ام به تولید می‌رسند. در سوی دیگر نسخه جدید چری آریزو 6 به زیرشاخه فونیکس منتقل شده است.

غرفه مدیران خودرو با استقبال مناسبی از جانب بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 مواجه شده بود. یکی از محصولات پرطرفدار و جدید این شرکت، چری اومودا 5 است که در بازار ایران با نام فونیکس FX شناخته می‌شود. این محصول نیز در غرفه مدیران خودرو حضور داشت و مورد توجه مشتریان مختلف قرار گرفته بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد