موضوعات داغ

فیدلیتی پرستیژ در نمایشگاه خودرو شیراز، محصول جدید بهمن موتور + عکس و فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیدلیتی یکی از محصولات شاخص بهمن موتور طی چند سال گذشته بوده است. این خودرو محصولی از زیرشاخه چری موسوم به جتور است و نسخه دیگری از تیگو 8 محسوب می‌شود. همزمان با عرضه نسل جدید محصول چری یعنی تیگو 8 پرو، نسخه جدید جتور X70 نیز با پسوند پلاس به بازار چین عرضه شد. این خودرو در ایران با نام فیدلیتی پرستیژ عرضه می‌شود.

ویدیو معرفی فیدلیتی پرستیژ

برخلاف بسیاری از فیس‌لیفت‌ها که تغییرات محدودی را به نمایش می‌گذارند، تغییرات ظاهری فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم چشمگیر بوده‌اند. ظاهر این خودرو در بخش جلو و عقب تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است و با خودرویی اسپرت و جذاب روبرو هستیم.

درون کابین فیدلیتی پرستیژ نیز تغییرات محسوس هستند. دو نمایشگر کابین این خودرو اکنون به یکدیگر پیوسته‌اند و یک کلاستر عریض را تشکیل داده‌اند. فیدلیتی پرستیژ همانند نسخه پرایم، با آرایش 5 و 7 صندلی عرضه می‌شود.

زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ، پیشرانه جدید محصولات چری یعنی موتور 1.6 لیتری توربوشارژر قرار گرفته است. این پیشرانه با فونیکس تیگو 8 پرو مشترک است و بنابراین از نظر خدمات پس از فروش یا دسترسی به قطعات یدکی، شرایط مناسبی را برای محصول بهمن موتور رقم زده است. این موتور حداکثر 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو این خودرو را برعهده دارد. بنابراین فیدلیتی پرستیژ همانند نسخه پرایم، قابلیت آفرود ندارد.

فیدلیتی پرستیژ

سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, EBA, BA, ESC, TCS، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، کنترل حرکت در سربالایی، نمایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما بازشو، صفحه نمایش 10.25 اینچی مرکزی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی دارای سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی جلو دارای گرمکن، سنسورهای پارک، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، فرمان D کات، سه خروجی USB برای سرنشینان جلو و عقب، شارژر وایرلس، کیلس و استارتر دکمه‌ای، سنسور‌های نور و باران و آینه‌های جانبی تاشو برقی بخشی از امکانات استاندارد فیدلیتی پرستیژ را تشکیل می‌دهند. قیمت این خودرو هنوز به صورت رسمی از سوی بهمن موتور اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد