موضوعات داغ

بزرگترین شوروم و تعمیرگاه مرکزی استاندارد لاماری افتتاح شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

آرین پارس موتور علاوه بر معرفی ایما X طی هفته گذشته، از شوروم جدید خود در جاده مخصوص نیز رونمایی کرد.

شوروم استاندارد هویت بصری خاص برند لاماری طراحی شده و علاوه بر فروش محصولات این شرکت، بخشی برای فروش اکسسوری ها و لایف استایل ویژه لاماری نیز دارد.

این شوروم دارای دو طبقه است که طبقه اول به فروش محصولات لاماری اختصاص دارد و طبقه دوم به فروش اکسسوری ها و لایف استایل ویژه این برند اختصاص دارد.

طراحی شوروم جدید آرین پارس موتور بر اساس هویت بصری برند لاماری انجام شده است. این هویت بصری بر اساس رنگ های سفید، مشکی و سبز طراحی شده است و از خطوط و گرافیک های ساده و مینیمال استفاده می کند.

در شوروم جدید آرین پارس موتور علاوه بر محصولات لاماری، اکسسوری ها و لایف استایل ویژه این برند نیز به فروش می رسد. این اکسسوری ها شامل انواع کیف، کفش، لباس، عینک، ساعت و ... می شوند.شوروم جدید آرین پارس موتور در جاده مخصوص کرج، بین خیابان ایران خودرو و خیابان ستاره واقع شده است.

با افتتاح این شوروم، آرین پارس موتور تلاش می کند تا تجربه خریدی متفاوت و منحصر به فرد را برای مشتریان خود فراهم کند. این شوروم با طراحی مدرن و اکسسوری های متنوع، فضایی جذاب و ایده آل برای خرید محصولات لاماری فراهم کرده است.

بزرگترین شوروم و تعمیرگاه مرکزی استاندارد لاماری

بزرگترین شوروم و تعمیرگاه مرکزی استاندارد لاماری

شرکت آرین پارس موتور همزمان، از ناوگان امدادی لاماری، شوروم و تعمیرگاه مرکزی خود نیز رونمایی کرد.

این شرکت به منظور تکریم مشتریان، شبکه امداد خودرو را نیز راه‌اندازی کرده‌است، توصیه می‌کند مشتریان از دریافت خدمات خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز خودداری کنند تا متحمل هزینه‌های اضافی یا مشکلات ناشی از خدمات غیراستاندارد نشوند.

آرین پارس موتور با معرفی تجهیزات و خدمات امدادی، قصد دارد به مشتریان لاماری اطمینان دهد که در ارائه خدمات پس از فروش این خودرو با مشکلی مواجه نخواهند شد.

خودروهای امدادی لاماری تجهیز شده توسط این شرکت، هم‌اکنون برای کمک‌رسانی به مالکان در جاده‌ها حضور دارند. قرار است خدمات سرویس در محل نیز با تعداد بیشتری خودروی امدادی در سراسر کشور ارائه شود.

شوروم مرکزی لاماری با هویت بصری منحصربه‌فرد برند لاماری طراحی شده است

شوروم مرکزی لاماری با هویت بصری منحصربه‌فرد برند لاماری طراحی شده است.علاوه بر فروش محصولات لاماری، بخشی نیز برای عرضه اکسسوری‌ها و محصولات لایف استایل اختصاصی این برند در نظر گرفته شده‌است. راه‌اندازی شوروم لاماری می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات فروش و پس از فروش این برند در کشور کمک شایانی نماید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد