موضوعات داغ

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

شهر مشهد از روز پنجشنبه مورخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ میزبان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو است. این نمایشگاه تا ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه دایر بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت رایگان از غرفه‌های مختلف آن بازدید به عمل آورند.

خودروسازان متعددی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کرمان موتور اشاره کرد. شرکت کرمانی در غرفه خود با خودروهای جدید KMC X5، KMC A5 و همینطور کراس اوور کامپکت جک S3 و کراس اوور سایز متوسط جک S5 از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

کراس اوور KMC X5 یا همان Sehol X6 جدیدترین نسخه فیس‌لیفت جک S5 به شمار می‌آید که برخلاف مدل‌های قبلی، با جلوپنجره بزرگ خود ظاهری شبیه به سایر خودروهای چینی به خود گرفته است. این ماشین از استاندارد آلایندگی یورو۶ پیروی می‌کند و به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که قدرتی معادل ۱۸۱ اسب بخار را از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

KMC X5

یکی دیگر از کراس اوورهای جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد، KMC A5 است. کی‌ام‌سی A5 با نام دیگر SWM G01F نیز شناخته می‌شود که مدت‌ها پیش شرکت سیف آن را مونتاژ و روانه بازار کرد. به هر حال به دلیل مشکلات متعدد، امتیاز تولید SWM G01F به کرمان موتور بخشیده شد. بد نیست بدانید SWM نام یک شرکت نوپای چینی است که زیرمجموعه برلیانس بوده و اصالت ایتالیایی دارد. ماشین جدید کرمان موتور با ظاهری خشمگین و تهاجمی و بسیار جوان‌پسند، از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که خروجی آن ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است. موتور به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل بوده و سیستم انتقال قدرت از نوع FWD است.

غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ۱۴۰۲

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد