موضوعات داغ

تیگارد X35 بزودی وارد سامانه یکپارچه عرضه خودرو می شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

مرحله سوم از سامانه یکپارچه عرضه خودرو به زودی برگزار می‌شود و خودروسازان نیز در تدارک عرضه محصولات خود برای مشتریان هستند. یکی از محصولات جدید مرحله سوم، کراس‌اوور مشترک ایرانی – چینی بازار یعنی تیگارد X35 خواهد بود. این کراس‌اوور از سوی شرکت سانیار موتور پارسیان در سامانه یکپارچه خودرو شرکت داده خواهد شد.

تیگارد X35 محصول مشترک شرکت بایک چین و دیار خودرو در ایران است که تحت برند تیگارد به دست مصرف‌کنندگان ایرانی می‌رسد. این خودرو یک کراس‌اوور جمع‌وجور است که در سرزمین اصلی خود با نام بایک X3 شناخته می‌شود. این خودرو با ارائه ترکیبی از مشخصات فنی رضایت‌بخش، امکانات مطلوب و ظاهر زیبا در تلاش است تا نظر مخاطبان را نسبت به خود جلب کند.

پیشرانه تیگارد X35 همانند سایر خودروهای چینی از نوع 1.5 لیتری است که توسط توربوشارژر پشتیبانی می‌شود. این پیشرانه حداکثر 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در تیگارد X35 برعهده دارد. این خودرو یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل است و بنابراین برای استفاده در فضاهای درون‌شهری و برون‌شهری مناسب خواهد بود.

سقف پانورامیک با سانروف برقی، استارتر دکمه‌ای، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، کروزکنترل، نمایشگر 8 اینچی لمسی مرکزی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، سنسورهای پاک و دوربین دنده عقب، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم‌های کمکی ABS، EBD، کنترل کشش TCS و پایداری الکترونیکی ESP لیست تجهیزات تیگارد X35 را تشکیل می‌دهند. قیمت تیگارد X35‌ در حال حاضر یعنی مهرماه 1402، حدود یک میلیارد تومان از سوی شرکت سازنده اعلام شده است. جک S3، ام وی ام X33 کراس و هایما S5 از جمله رقبای تیگارد X35 در بازار خودرو ایران هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/6
این خودرو خیلی زیباست، مطمئنا بازار خوبی در ایران پیدا میکنه