موضوعات داغ

جدیدترین عکس های ماشین اکستریم TXL محصول جدید مدیران خودرو + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری اختصاصی خودروبانک محصول اکستریم TXL در واقع اکسید TXL را در حال گذراندن مراحل تست و بررسی در شهرک آزمایش نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد این خودرو به زودی راهی بازار کشورمان خودرو شد.

اکستریم TXL که یکی از گزینه‌های جدید زیر مجموعه لوکس چری برای عرضه در بازار ایران محسوب می‌شود و تحت برند "اکستریم" به فروش خواهد رسید.

طراحی ظاهری

شرکت چری خودرو طراحی جدید و آینده‌نگرانه‌ای را برای کراس‌اوور پرچم‌دار خود، اکستریم TXL، ارائه کرده است.

جلوپنجره جدید با نوارهای افقی و تغییراتی در چراغ‌ها و سپر جلو، چهره‌ای مدرن و آینده‌نگرانه به این خودرو بخشیده است. در نمای جانبی نیز با الهام از خطوط عضلانی، فرمی زیبا و جذاب خلق شده است.نوارهای افقی جلوپنجره، چراغ‌های جلوی تیز و برنده و سپر جلوی ظریف، چهره‌ای تهاجمی و در عین حال مدرن را برای اکسید TXL رقم زده‌اند.

خطوط کشیده و عضلانی بدنه کناری نیز احساس حرکت و پویایی را القا می‌کنند. علاوه بر این، طراحی ارگانیک نمای عقب نیز زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده است.

جایگاه اکسید TXL در بازار ایران

در مجموع، طراحی چشم‌نواز و آینده‌نگر اکسید TXL می‌تواند آن را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در سگمنت کراس‌اوورهای لوکس در بازار ایران تبدیل کند.

مشخصات فنی

اکستریم TXL مجهز به موتور توربوشارژ دو لیتری مشترک با تیگو 8 پرومکس است که حداکثر 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته این ارقام مربوط به بازار چین است. گیربکس 8 سرعته دوکلاچه نیز برای انتقال قدرت به سیستم محور محرک جلو به کار رفته است.

در مجموع، اکستریم TXL با ترکیب طراحی جذاب و مشخصات فنی قدرتمند، گزینه جذابی برای علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و اسپرت محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این محصول جدید چری موفقیت‌های خوبی را در بازارهای هدف کسب کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد