موضوعات داغ

گروه بهمن با نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان در نمایشگاه خودرو تبریز 1402 + عکس

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی بهمن با حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودرو تبریز، آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشت. این گروه خودروسازی که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی صنعت خودرو محسوب می‌شود، مدل‌های جدیدی از خودروهای سواری و تجاری خود را در غرفه نمایندگی فروش تلاش خودرو ایرانیان به نمایش گذاشته است.

قدرتمندترین محصول این غرفه، کراس اوور دیگنیتی پرستیژ بود. این خودرو از یک موتور توربوشارژ 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره می‌برد که 228 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولیدی این موتور از طریق یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار به محور جلو منتقل می‌شود.

فیس لیفت جدید پیکاپ کاپرا 2

همچنین نسخه فیس لیفت جدید پیکاپ کاپرا 2 نیز برای نخستین‌بار در این نمایشگاه رونمایی شد. این مدل تنها در بخش ظاهری تفاوت‌هایی دارد و از لحاظ فنی همان موتور 2378 سی‌سی با قدرت 130 اسب‌بخار را داراست و نیرو از طریق گیربکس دستی 5 سرعته به دو محور جلو و عقب منتقل می‌شود.

سدان جدید ریسپکت نیز که پیش‌تر در نمایشگاه تهران رونمایی شده بود، در غرفه گروه بهمن حضور داشت.

هونگچی E-QMS

نکته جذاب غرفه گروه بهمن حضور خودرو تمام برقی هونگچی E-QMS به عنوان محصول وارداتی BM CARS بود که با کاربری تاکسی معرفی شد.

پیکاپ G9 بهمن موتور نیز برای اولین بار به نمایشگاه تبریز آمد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در بخش خودروهای تجاری نیز دو مدل جدید کشنده باری امپاور و 460 برای نخستین بار در تبریز رونمایی شدند. همچنین انواع محصولات تجاری از جمله کامیونت، کشنده‌ها، اتوبوس و مینی‌بوس از گروه بهمن دیزل در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه از 18 مهرماه آغاز شده و تا 21 مهر ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، از غرفه نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان گروه بهمن و محصولات جدید آن بازدید کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد