موضوعات داغ

آریزو 6 جی تی در نمایندگی ستوده رونمایی شد، سدان تند و تیز فونیکس در ایران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فونیکس آریزو 6 جی تی یکی از محصولات جدید مدیران خودرو برای بازار ایران است. این خودرو یک سدان اسپرت و سریع محسوب می‌شود که در شرایط فعلی بازار، می‌تواند توجهات بسیاری از مشتریان را نسبت به خود جلب کند. مدیران خودرو در پنجشنبه شب 27 مهرماه، از این خودرو به طور رسمی در محل نمایندگی فونیکس ستوده رونمایی کرد. نمایندگی برند فونیکس (ستوده) در منطقه غرب تهران به نشانی اشرفی اصفهانی، تقاطع مرزداران قرار دارد.

آریزو 6 جی تی در سبد محصولات فونیکس، جایگاهی بالاتر از فونیکس آریزو 6 پرو را به خود اختصاص خواهد داد. این خودرو در حال حاضر به عنوان سریع‌ترین سدان صفرکیلومتر بازار ایران شناخته می‌شود که دلیل آن را باید زیر کاپوت آریزو 6 GT جستجو کرد.

پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر، قوای فنی این سدان اسپرت را تامین می‌کند. این موتور حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پیشرانه 1.6 لیتری یاد شده روی دیگر خودروهای فونیکس از جمله تیگو 8 پرو و فونیکس FX نیز نصب شده است.

آریزو 6 جی تی

گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در این خودرو برعهده دارد. در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز شاهد یک لیست بلند بالا هستیم که کمبودی را برای مالک و سرنشینان خودرو باقی نمی‌گذارد. لیست امکانات آریزو 6 جی تی به شرح زیر است:

شش کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، دو صفحه نمایش 10.25 اینچی، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، دوربین 360 درجه، حالات رانندگی نرمال،‌ اکو (اقتصادی) و اسپرت، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین 360 درجه، دوربین و سنسور پارک عقب.

محمد صفایی معاون فروش گروه خودرویی ستوده در حاشیه این مراسم گفت: گروه ستوده از سال ١٣٩٥ فعالیت خود را در بحث عرضه محصولات ام وی ام شروع کرده است. این گروه در سطح شهر تهران فعالیت دارد. گروه نمایندگی های ستوده جز نمایندگی های پرفروش هستند و این به دلیل اعتبار درخشان ما، اعتماد مردم و البته دریافت خدمات با كيفيت از مجموعه ستوده است.

مرکز فروش محصولات مدیران خودرو نمایندگی ستوده با ۵ شعبه فعال در سراسر تهران قابل دسترس است و همچین متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تماس ویژه ۰۲۱۳۷۶۸۲ با این مجموعه تماس حاصل نمایند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/28
خواهش میکنم با این قبیل کارشناسی های آبکی
در پی فریب مردم برای خریدن لگن پاره های فکسنی چینی
نباشید
1402/7/28
رسما از دخترای مملکت به عنوان جذابیت بصری استفاده می‌کنن😐
ایشالا با همین فرمون پیشرفت های علمی بزرگی نصیبمون میشه.😒
1402/7/28
آفرین حالا دیگه زنای ما باید ابزار فروش ماشین چینی بشن!!!!!!!
1402/7/29
برای رونمایی از ماشین چینی، دخترای کشور رو هم مجبور کردن لباس چینی بپوشن! اگه این اسمش نوکر و مستعمره چین بودن نیست پس چیه؟؟