موضوعات داغ

شرکت سایپا بزرگترین غایب نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در آخرین بروزرسانی شرکت‌های خودرو حاضر در نمایشگاه اتو اکسپو تهران 1402، نارنجی پوشان جاده مخصوص یعنی گروه خودرویی سایپا در این رویداد حضور ندارند.

نمایشگاه خودرو تهران که با نام اتواکسپو تهران 1402 از روز 9 بهمن آغاز بکار خواهد کرد و تا روز 15 بهمن ادامه خواهد داشت، محلی برای شرکت‌های خودرویی و فعالان این صنعت است تا بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. بر اساس آخرین آپدیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بنظر می‌رسد گروه سایپا در نمایشگاه خودرو تهران حضور نخواهد داشت. هنوز دلایل عدم حضور این خودروساز بزرگ در رویداد اتواکسپو تهران 1402 مشخص نیست ولی در سوی دیگر ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور با زیرمجموعه‌های خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

از دیگر غایبان بزرگ اتواکسپو تهران می‌توان به گروه آرین (آرین پارس موتور و آرین دیزل)، صنایع خودروسازی ایلیا اشاره کرد که در این رویداد خودرویی حضور نخواهند داشت.

اتواکسپو تهران 1402 از روز 9 بهمن (پرس دی) آغاز خواهد شد و روزهای 10 تا 15 بهمن امکان بازدید برای عموم فراهم است. علاقمندان می‌توانند در روزهای اعلام شده جهت بازدید از این رویداد به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد