موضوعات داغ

کراس اوور برقی اسکای ول ET5 با نبکا در نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیرو برگزاری اتواکسپو تهران شرکت نبکا با کراس اوور تمام برقی خودرو یعنی اسکای ول ET5 در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران که امسال با نام اتواکسپو تهران از تاریخ 9 تا 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌گردد، شاهد حضور شرکت‌های مختلف و محصولات جدید خواهد بود.

شرکت نبکا به عنوان عرضه کننده محصولات اسکای ول، با کراس اوور ET5 در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد و علاقمندان می‌توانند از این خودرو در غرفه این شرکت در سالن U غرفه B1 بازدید کنند.

مشخصات فنی کراس اوور برقی اسکای ول ET5

اسکای ول ET5 یکی از خودروهای برقی نوین و پیشرو در عرصه خودروسازی ایران است که با بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب، آینده‌ای جدیدی را برای حمل و نقل شخصی پاک و سبز ترسیم می‌کند.

قلب تپنده این خودرو را موتور الکتریکی 204 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تشکیل می‌دهد که عملکردی مناسب، کم‌سروصدا و با بازدهی بالا دارد. این موتور، توانایی بازیابی بیش از 30 درصد انرژی ترمز را داشته و مصرف سوخت را به حداقل می‌رساند.

طول عمر باتری این خودرو اجازه طی مسافت 520 کیلومتر را با یکبار شارژ می‌دهد که رکوردی شکننده در خودروهای برقی محسوب می‌شود. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت آن نیز تنها 9.6 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 150 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ابعاد اسکای ول ET5 به گونه‌ای طراحی شده است که هم در محیط‌های شهری و هم بزرگراه‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد. این خودرو با طول 4698 میلی‌متر، عرض 1908 میلی‌متر و ارتفاع 1696 میلی‌متر و وزن 1880 کیلوگرم، فضای کافی برای 5 سرنشین و امکان حمل بار را فراهم می‌کند.

سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS+EBD، سیستم‌های کنترل پایداری و ترمز اضطراری خودکار از جمله ویژگی‌های ایمنی پیشرفته این خودرو هستند که امنیت سرنشینان را تأمین می‌کنند. علاوه بر این، سیستم‌های هشداردهنده برای خواب‌آلودگی راننده و صحت عملکرد ایربگ نیز به کار گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد