موضوعات داغ

رونمایی نبکا از کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5 در اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ + فیلم و عکس

عکس مطلب اول

شهر آفتاب از تاریخ ۹ الی ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری، میزبان برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با عنوان تجاری اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ است. بیش از ۹۰ درصد خودروسازان، مونتاژکاران، واردکنندگان و تولیدکنندگان قطعات خودرو کشور در این رویداد خودرویی مهم شرکت کرده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند.

یکی از جذابیت‌های نمایشگاه اتو اکسپو تهران، رونمایی از خودروهای الکتریکی مثل اسکای ول ET5 است. این خودرو توسط شرکت نبکا معرفی شده که محصولی مشترک میان اسکای ول چین، کرمان موتور و شرکت تکنولوژیکی مپنا به حساب می‌آید. شرکت نبکا با نام اصلی نوین ماهان، جوینت ونچر کرمان موتور و مپنا است که مونتاژ اسکای ول ET5 را بر عهده دارد.

ویدیو معرفی اسکای ول ET5 نبکا

کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5 با طراحی جذاب و مدرن، در غرفه نبکا در معرض بازدید عموم قرار گرفته است. چهره این ماشین با رعایت تناسب و تقارن طراحی شده، ولی علیرغم برقی بودن، یک جلوپنجره مشبک باریک در میان چراغ‌های جلو به چشم می‌خورد. نمای عقب اسکای ول فاقد خروجی‌های اگزوز است و ماهیت برقی خودرو را به شیوه بهتری بیان می‌کند.

اسکای ول ET5 نبکا توان حرکتی خود را از یک پیشرانه الکتریکی دریافت می‌کند که روی محور جلو نصب شده است. پیشرانه ET5 شامل یک موتور الکتریکی، گیربکس تک سرعته اتوماتیک و پکیج باتری ۷۲ کیلووات ساعتی می‌شود. موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور داشته و شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان ۹.۶ ثانیه مدیریت می‌کند.

در صورت شارژ کامل باتری، ا‌ی‌تی۵ قادر به پیمایش مسافتی حدود ۵۲۰ کیلومتر است. این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و در صورت استفاده از کابل مناسب، می‌تواند در مدت‌زمان ۳۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد شارژ شود. از دیگر مشخصات فنی اسکای ول ET5‌ می‌توان به سیستم ترمز احیا شونده، سیستم خنک‌سازی باتری و کاربرد سیستم تعلیق عقب مولتی لینک اشاره کرد.

کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5

به عنوان یک خودروی برقی، تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی برای ET5 در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ABS، EBD، ECS، TCS، HAC و AEB در بخش ترمز و پایداری، و همین‌طور ۶ عدد ایربگ، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، کروز کنترل، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سقف پانورامیک در بخش ایمنی و رفاهی اشاره کرد.

نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه، درب‌های خود را به روی بازدیدکنندگان عمومی می‌گشاید. علاقه‌مندان به صورت رایگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعد از ظهر می‌توانند وارد نمایشگاه شده و از غرفه‌های مختلف دیدن کنند.

فضای داخلی اسکای ول ET5

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد