موضوعات داغ

طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت ۲ + جدول فروردین 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بهمن موتور، جزئیات طرح جدید خود را برای تبدیل اختیاری خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت ۲ اعلام کرده است. بر اساس این طرح، که ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت است، مشتریانی که در گذشته در صف انتظار برای دریافت فیدلیتی پرایم یا دیگنیتی پرایم بوده‌اند و موعد تحویل آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده بود، می‌توانند با پرداخت کامل مبلغ باقیمانده، درخواست خود را برای تبدیل این خودروها به مدل جدید ریسپکت۲ ثبت کنند.

این فرصت از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. متقاضیان محترم می‌توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه فروش بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com و از طریق قسمت واریز وجه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که تمامی مراحل ثبت‌نام باید به صورت آنلاین انجام شود و پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

خودروی جدید ریسپکت ۲ که جایگزین فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم خواهد شد، با قیمت یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان برای مصرف‌کنندگان عرضه می‌گردد. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی با تریم مشکی قابل انتخاب خواهد بود. موعد تحویل ریسپکت۲ برای متقاضیان این طرح در هفته اول مرداد ماه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، مشتریان گرامی باید توجه داشته باشند که در صورت انصراف از خرید، هیچ سود سالیانه‌ای دریافت نخواهند کرد. همچنین، در صورت تاخیر در تحویل خودرو، ماهانه ۳ درصد جریمه برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

جدول طرح جدید خود را برای تبدیل اختیاری خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ فروردین 1403

خودرو ریسپکت پرایم تیپ 2
رنگ قابل عرضه سفید، مشکی
تریم مشکی
قیمت مصرف کننده (ریال) 11,064,120,000
سود انصراف (سالیانه) 0 درصد
جریمه تاخیر (ماهانه) 3 درصد
مدل 1403
زمان تحویل خودرو هفته اول مرداد ماه 1403

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد