موضوعات داغ

AM37، پیوند استون مارتین با دریا

عکس مطلب اول
کمپانی بریتانیایی سازنده ماشین‌های اسپرت یعنی استون مارتین برای ترشح آدرنالین مخصوص خود در سطح دریا، با خلق ایده‌ای متفاوت به سراغ تولید قایق‌های کروز موتوری رفته و در نهایت ماحصل خود را با نام AM37 رونمایی کرده است.
این قایق کروز یا همان تندرو که نام و اعتبار استون مارتین را یدک می‌کشد، چند روز پیش در نمایشگاه قایق‌های بادبانی و تندروی "موناکو" رونمایی شد و قرار است دوری هم در پاریس برای علاقه‌مندان به قایق‌های کروز بزند تا بهتر با سوپر اسپرت دریایی استون مارتین آشنا شوند.
به طور دقیق‌تر، قایق تندروی AM37 با همکاری شرکت "Quintessence Yachts" و با سرمایه گذاری مستقیم استون مارتین طراحی شده و مراحل ساخت و توسعه آن در هلند دنبال شده است تا در نهایت قایقی 11.2 متری با حداکثر سرعتی 50 گره دریایی متولد شود. برای ساخت بدنه این قایق هم به صورت ترکیبی از فیبرکربن و چوب استفاده شده تا هم لوکس و هم اسپرت به نظر برسد.
مارک رایشمن مدیر طراحی استون مارتین گفت: قایق AM37 ترجمه‌ای خالص از DNA استون مارتین است که حالا به جای خیابان‌ها، در سطح دریا منعکس شده تا قدرت، زیبایی و روح استون مارتین درون آب هم احساس شود.
برای حرکت این قایق در آب سه نوع پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده که به ترتیب زیر هستند:
- موتورهای دیزلی 370 اسب بخاری دوقلو
- موتورهای بنزینی 430 اسب بخاری دوقلو
- موتورهای بنزینی 520 اسب بخاری دوقلو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد