موضوعات داغ

دی اس 3 ، اولین بمب نمایشگاه تهران با بهترین خودرو سال 2010 اروپا + فیلم

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید این روزها نمایشگاه خودرو تهران با اتفاقات بسیار زیادی در جریان است و خودروبانک نیز هر روزه اخبار مختلفی را از این نمایشگاه برای شما منتشر خواهد کرد. اما در روز اول و قبل از شروع نمایشگاه، آرین موتور جدیدترین محصول دی اس را رونمایی کرد تا اولین بمب خبری را در همان ساعات اولیه منفجر کند!
دی اس 3 سوپرمینی جمع و جور دی اس است که در ابتدا با نام سیتروئن دی اس 3 از سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد و در ادامه و با جدا شدن برند لوکس سیتروئن، دی اس 3 جزو این برند قرار گرفت.
دی اس 3 از مدل مفهومی Inside الهام گرفته و در سال 2016 در ادامه فیس لیفت هایی که روی مدل های دی اس 5 و دی اس 4 انجام شد، دستخوش تغییراتی نیز بود. دی اس 3 در اروپا خودروی بسیار معروفی محسوب می شود و حتی در سال 2010 و در اولین حضور خود توانست عنوان بهترین خودرو سال اروپا از دید مجله تاپ گیر را دریافت کند، تاپ گیری که هنوز جرمی کلارکسون را در اختیار داشت! همچنین دی اس 3 توانسته دومین سوپرمینی از نظر بهره وری در بازار انگلستان باشد.

دی اس 3

دی اس 3

دی اس 3 البته نقش خودروی مسابقه ای شرکت سیتروئن را نیز بازی می کند و نسخه 207 اسبی آن به نام DS3 Racing در سال 2010 معرفی شد که توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در عرض 6.5 ثانیه دارد.
تعامل صنعت خودرو با دنیای مد
نقطه عطف تولید دی اس 3 مشارکت این کمپانی از سال 2016 با برند فشن Givenchy بود که نسخه خاص Givenchy Le MakeUp را تولید کرد. نسخه ای زیبا که تنها 500 دستگاه از آن تولید شد و در گزارش خودروبانک از خانه دی اس پاریس این مدل نیز به صورت کامل توسط خودروبانک معرفی شده بود.

دی اس 3

دی اس 3

این خودرو مجهز به موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژر دار است که می تواند 110 اسب بخار قدرت را در 5500 دور و 205 نیوتون متر گشتاور را در 1500 دور بر دقیقه تولید کند. همچنین یک گیربکس 6 سرعته ی خودکار برای این خودرو در نظر گرفته شده است که با این مشخصات این خودرو می تواند به شتاب صفر تا صد کیلومتر 9.2 ثانیه دست پیدا کند و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز تنها ۵.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است.

بعد از برجام یکی از شرکت هایی که بسیار عملکرد خوبی داشته، آرین موتور بوده است. شرکت DS به صورت مستقیم به فعالیت های این برند در ایران نظارت دارد و در مدت زمان کوتاهی که به بازار ایران وارد شده، چند محصول مختلف از جمله دی اس 5 ، دی اس 6 و یا دی اس 5LS را روانه بازار ایران کرده است.
خودروی خاص برای بازار خاص
قیمت اعلام شده برای دی اس 3 دقیقاً ۱۳٦ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و آرین موتور قرار است با این خودرو جدید، پا به سگمنت کم رقیبی بگذارد که مشتریان خاص و متفاوتی دارد که حاضرند برای سوار شدن بر خودرویی متمایز از خودروهای معمول بازار، بهای آن را بپردازند. سگمنتی که در آن زمانی آلفارومئو میتو وجود داشت اما با عرضه نه چندان جالب، به فراموشی سپرده شد و حال دی اس 3 می خواهد به تنهایی این بازار را فتح کند. بازاری که در آن مشتریان خاصی قرار دارند که به مد روز، خاص بودن و کیفیت بالای خودروی خود بیش از دیگر فاکتورها اهمیت می دهند.


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/27
خودرو Ds ظاهراً تنها در تهران نمایندگی داره ...اگر در شهرستانها هم نمایندگی داشته باشه و خدمات گارانتی خوب و مستمری رو ارائه بده و در صورت تداوم فروش محصولاتش با قیمت مناسب و منطقی، با توجه به روحیه تجمل گرایی اکثریت ایرانیها در بازار تشنه خودروهای لوکس ، میتونه خیلی موفق باشه....
1395/11/27
من نمیدونم چقدر از اینا پول گرفتین ک انقدر ازشون تعریف میکنید اخه خودرو سازی فرانسه الان ور شکسته شده
1395/11/27
واقعاً اين برند بي هويتي توي طراحي محصولاتش داد ميزنه آخه برا چي ظاهر ماشينو بايد ايقدر شلوغ كرد نميفهمم در ضمن سليقه اروپاييها هم نم كشيده آخه اين چه طراحي كه مدل سال اروپا بشه؟؟؟؟؟
1395/11/27
بی هویت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما برو چندتا مقاله انگلیسی مطالعه کن متوجه میشی هویت یعنی برند با قدمت سیتروئن !
واقعا لیاقت امسال شما همون ماشینای چینی و کره ای !
1395/11/27
به نظر من که خیلی جذابه اگه ثروتمند بشم حتما میخرمش.
1395/11/28
چراغهای پشتش مال رنو سیمبل هست.
1395/11/29
این هاچ بک فوق العادس فقط اون کسی که برند

شناسه میدونه این ماشین چیه....چند وقت پیش فروش این خودرو از مرز ۴۰۰۰۰۰گذشت....پس یه چنین فروشی برای یه خودروی لوکسی بی دلیل نیست.....خواهشا این ماشینو با بقیه مقایسه نکنید.....در ضمن بعضی ها یه جوری حرف میزنن که انگار اون کسایی که این خودرو رو خودروی سال معرفیش کردند بوق بودند......بابا واقع بین باشید....دی اس حرف نداره....