موضوعات داغ

نسل جدید کیا اسپورتیج رونمایی شد + فیلم و شرایط فروش

عکس مطلب اول
اطلس خودرو در نمایشگاه خودرو تهران جدیدترین محصول خود را رونمایی کرد. کیا اسپورتیج جدید که از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با نسل کنونی آن کرده، طی مراسمی در دومین روز نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. کیا اسپورتیج 2017 خودروی کاملاً جدید کیا است که قرار است با تاخیری نسبت به بازارهای جهانی در بازار ایران نیز عرضه شود. تاخیری که به نظر می رسد در نهایت اواخر تابستان سال آینده شاهد حضور و پلاک شدن این خودرو در بازار ایران باشیم.

 کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

نخستین تغییر این خودرو در بخش موتوری است، البته موتور همان موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر است اما اینبار در نسل جدید به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است تا قدرت آن به ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۲۳۸ نیوتون متر افزایش پیدا کند. نیروی این موتور با استفاده از یک گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت ضمن افزایش قدرت موتور سبب کاهش مصرف سوخت نیز می شود به طوری که مصرف سوخت ترکیبی اسپرتج جدید معادل ۸.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و به گفته ی سازنده دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ نیز است.

 کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

در بخش ایمنی نیز هر چند نسل قبلی اسپرتج خود خودروی کاملی در کلاس خود محسوب می شد اما در نسل جدید شاهد افزایش سیستم های ایمنی خودرو هستیم و می توان از بین آنها به ۶ عدد کیسه ی هوا، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل ایستایی در سراشیبی، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم ضد سرقت و سیستم ایمنی شیشه ها اشاره کرد.

 کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

در قسمت امکانات رفاهی نیز می توان به چراغ های روشنایی در روز، سیستم شستشوی چراغ ها، چراغ های اصلی زنون، چراغ های خودکار، آینه های برقی تاشه به همراه گرمکن و چرتغ راهنما، چراغ های عقب LED، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، تهویه ی خودکار دوگانه، صندلی برقی راننده و شاگرد، گزمکن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سانروف پانوراما، نمایشگر ۵ اینچی، سیستم صوتی JBL، شارژر بی سیم تلفن همراه، بلوتوث، کروز کنترل، سنسور باران، صفحه کیلومتر شمار سوپر ویژن و سیستم ضد بخار خودکار اشاره کرد.
اما در خصوص شرایط فروش کیا اسپرتج جدید باید گفت که فعلا تنها فروش نقدی آن امکان پذیر است که قیمت نهایی آن برای خریدار ۱۸۹ میلیون تومان تمام می شود. در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده از این خودرو را در انتهای مطلب مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

26 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/28
خوبی مناطق آزاد اینه که خودروهایکه تازه امروز تو تهران رونمایی می شن رو ما نیو فیس یا حتی نسل جدیدترشو تو خیابونا می بینیم..
1395/11/28
با این قیمت اسپورتیج و توسان، من فکر میکنم رنو فلوئنس جدید انتخاب منطقی تری باشه
1395/11/29
خوبی عمو؟!!
1395/11/30
اسم اون کولئوس هست مجید جان نه فلوئنس در ضمن اینکه رنو عمرا دیگه به کیا و هیوندای برسه بالاخره این همه تلاش باید جواب بده تا رنو که این همه سال درجا زده
1395/11/30
رنو كليوس جديد نه رنو فلوئنس
1395/11/30
با این قیمت، قطعا رنو تالیسمان رو به این ترجیح میدم.
1395/11/30
با این قیمت، قطعا رنو تالیسمان رو به این ترجیح میدم.
1395/11/28
در زمینه ی فنی و موتوروکیفیت داخلی بسیار بهتر از توسان هست ولی ممکنه ظاهرشو همه دوست نداشته باشن
1395/11/28
ملت چنان ذوق زده و دوربین بدست جمع شدن انگار برای اولین باره که توی دنیا داره معرفی میشه! این ماشین که ماه هاست توی مناطق آزاد موجوده و حتی چند ماه پیش مجله ماشین یک نمونه گذر موقت این ماشین رو توی تهران آزمایش کرد. جدا از اینها عکس ها و کلیپ هاش توی اینترنت ریخته.
1395/11/29
خودت داری میگی که ماه هاست توی مناطق آزاد موجوده اونوقت انتظار داری مردم سایر مناطق کشور با کنجکاوی و اشتیاق نگاه نکنن؟!مگه همه مردم ساکن مناطق آزادن؟!در قسمت دوم افاضه فرمودی که عکس ها و کلیپ هاش توی اینترنت ریخته که در جواب باید بگم شنیدن کی بود مانند دیدن!البته من یه برداشتی هم از جملاتت کردم اونم اینه که طوری نظرتو بیان کردی انگار خودت هر روز توی یکی از خودروهای سوپراسپرت رانندگی می کنی!اونقدر بدم میاد میان از مناطق آزاد خصوصا منطقه آزاد اروند اینقدر متکبرانه اینجا نظر میدن انگار که سطح زندگیشون یه سر و گردن بالاتر از سایر نقاط ایرانه،برادر من اون از آب لوله کشیتون،اون از گرد و خاکتون،اون هم از هواتون که زمستون ندارین،آخه به چی می نازین؟!
1395/12/2
اولاً که شما از کجا فهمیدی که من اهواز زندگی میکنم؟ چون گفتم این ماشین ماه هاست که اونجا هست یعنی من ساکن اونجام؟ شما هم بیخود برای خودت مزخرف ننویس. اهوازی های گل هم خیلی چیزا دارن که بهش بنازن. همون نفت و گاز زیر پاشون نبود الان من و شما باید کاسه گدایی دست میگرفتیم.
در مورد قسمت اول حرفات باید بگم منظور من مردم نبودن، اون عکاس هایی بودن که از خبرگزاری ها اونجا حضور داشتن. خب اگه قراره همون عکس ها بره توی نشریه ها که این کار رو مجله ماشین چند ماه پیش انجام داده بود.
از طرفی نظر دادن هیچ ربطی به اینکه ما سوپر اسپرت سوار بشیم یا نه نداره.
1395/11/28
189 ملیون تومن؟ چه خبره؟ هیچ تفاوت کیفی با مدل قبلی نداره منطقه ازادش یک ساله اومده بابا یعنی چی!
1395/11/28
مگه طرف دیوونست 190 بده واسه این کره ای بی ریخت
من ترجیح میدم 200 رنو کلیوس جدید رو بگیرم
که هم شیکه هم یه ماشین اروپایی با کیفیته

1395/11/29
100% توانایی حرکتیش از کلئوس بیشتره!
موتور 2.4یا 2.5 لیتری( با رنج قدرت 170 تا 190) برای کراس اوورهای متوسط ضعیفه! حالا میخواد کلئوس باشه یا سورنتو یا اوتلندر یا سانتافه!!!!!
ولی واسه این ماشین کاملا مناسبه.
در رابطه با کیفیتش هم همین بس که اتواکسپرس نسل قبلش را به عنوان برترین خودرو دست دوم سال 2016 معرفی کرد!
1395/11/28
نسل قبلش قشنگ تر بود داشبوردش هم ک خیلی ساده و بی روحه


مونده برسه ب رقباش.خسته نباشید خودرو بانک
1395/11/28
این صفحه نمایش 5 اینچه الان؟!
تو نمایندگی ها زده بود که آینه الکتروکرومیک هم داره!
1395/11/29
اون مربع کوچیک زیر USB چیه آیا؟
1395/11/29
من نميفهمم رونمايي ماشين وارداتي چه معني ميده
ماشين رو سازنده اون رونمايي ميكنه، پارچه ميكشه و ٣ ٢ ١ ميگه.
اين ماشين مدتهاست اومده و همه ديدن، اين چه كار خنده داريه اخه اين وارد كننده ها ميكنن!!!!؟؟؟؟؟
1395/12/2
اینش به کنار، خیلی از ماشین ها رو حتی اجازه نمیدن داخلش بشینی و درها رو قفل میکنن! خب این چه نمایشگاهیه که از پشت شیشه باید ماشین رو دید. اینطوری باشه میریم نمایندگی توی خیابون که همینطوری برای نمایش گذاشته. یا توی خیابون که در حال استفاده ببینی خیلی بهتره تا یک جا خاموش و بی صدا گذاشته باشن. غرفه لکسوس به کل در ماشین ها رو قفل کرده بودن. تویوتا CH-R یه نفر جلوی در راننده ایستاده بود و میگفت فقط میتونید روی صندلی عقب بشینید!!! غرفه بی ام و هم همینطور بود. حالا کیا و هیوندای و DS رو من دیر رسیدم و چراغ ها رو خاموش کرده بودن و معلوم نبود اونام همینطوره یا نه.
باز دم رنو و میتسوبیشی گرم که حتی دقایق پایانی نمایشگاه که در کولئوس رو قفل کرده بودن، با درخواست من و برادرم رفتن ریموت آوردن و کلی هم حوصله به خرج دادن تا ما ماشین رو ببینیم.
(جدا از اینها ما عاشق میتسوبیشی اَوت لندر شدیم. معرکه است)
1395/11/29
خیلی جالبه، تو مناطق ازاد این خودروها رو کن رونمایی میکنن، میبینیم کن میرونند. راستی، یه قیمتی هم رونمایی کنید. و بگین که چقدر اختلاف قیمت با مناطق آزاد دارد !!
1395/11/29
باسلام ،دقیقا ۳روزپیش درماشین هفته بحث مشخصات این ماشین بودشروع قیمت ۲۴هزار دلار بود حالا دیگه خودتون حساب کنیدکه بادلار ۳۸۰۰ تومان چند می شود؟!خدایا مارا دقیقا کجای جهان آفریدی؟؟!!
1395/11/30
ظاهر ماشین سلیقه ایه ولی واقعا این طراحی بیرونی بخصوص طراحی جلو و چراغها و داشبورد برای سال 2017 مناسب هستش؟ فوق العاده ضعیف. واقعا به نظر من هیچ شانسی پیش رنو کولئوس یکی از رقیبهای نسبتا لوکسش که قیمت مشابه دارن نداره
1395/11/30
لوکس !
میشه بفرمائید لوکس بودن کولئوس کجاشه دقیقا ؟
تو این سگمنت فقط توسان
1395/11/30
نه داشبورد رنو کولئوس یه یه کپی محض از ولوو هست مناسبه تازه با کیفیت بسیار پایین تر !!!خخخخخخخخخخخ
1395/11/30
با اين قيمت ادم کوليوس جديد بخره خيلي ارزنده تر من هر دوشو تو نمايشگاه از نزديک ديدم کيفيفت و طراحي کوليوس يه سرو گردن از اسپورتيج بيشتر بود و مخصوصا لذت رانندگي هندلينگ و نرمي چون کوليوس دقيقا همون نيسان اکستريل هست با ارم رنو و طراحي متفاوت خواهشن خودتون تحقيق کنيد ميفهميد ديگه وقت اين رسيده که ايرانيها ماشينهاي اروپايي روز دنيا رو سوار بشن و دلال بازي و قيمتهايي بي ربط هيوندا و کيا به پايان برسه و به قيمتي که ارزش دارن قيمت گذاري بشن
1395/12/3
شما تو نمایشگاه لذت رانندگی و هندلینگ رو تجربه کردین ؟!!!! شما خوبی ؟ تازه یه چیز دیگه بگم که خودم کشف کردم تندر90 هم همون نیسان ماکسیماست ، رو این هم یکم تحقیق کن متوجه میشی