موضوعات داغ

سایک موتور با Vision-E به نمایشگاه شانگهای می رود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در چند روز آینده یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی در شانگهای چین برگزار می‌شود و از این رو شرکت‌های خودروساز چینی و یا حتی برخی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان هم برای شرکت در این نمایشگاه آماده می‌شوند. در این میان کمپانی خودروسازی سایک موتور هم یکی از بزرگان چینی به شمار می‌رود که برنامه‌ای ویژه برای حضور در این نمایشگاه دارد و چند روز پیش خبر از معرفی یک خودروی جدید برای MG در نمایشگاه شانگهای چین داده بود، حال این خودروساز چینی برای حضور مستقیم خود در نمایشگاه شانگهای هم برنامه‌ای ویژه ترتیب داده و از یک شاسی بلند جدید تحت عنوان Vision-E رونمایی کرده است که چشم انداز آینده این شرکت خودروسازی چینی را نشان می‌دهد.

ام جی Vision-E

ام جی Vision-E

خوشبختانه سایک موتور یک تصویر کامل و گویا از نمای جانبی شاسی بلند خود ارائه کرده است، حال با توجه به این تصویر می‌توان یک طراحی خوب و پیشرفته را حداقل در نمای جانبی شاهد بود که ویژگی منحصر به فرد آن می‌تواند حذف ستون B و طراحی متقارن درب‌های ورود و خروج به داخل کابین باشد که همچون درب‌های محصولات رولزرویس در خلاف جهت یکدیگر باز می‌شوند. هرچند باید دید که قسمت جلو و عقب اتومبیل چطور از آب درآمده و آیا از خودروهای مطرح بازار برای شکل گیری آن کپی برداری شده است یا خیر که در نمایشگاه شانگهای پیش رو به پاسخ چنین سوالی خواهیم رسید.

مدل مفهومی ام جی

مدل مفهومی ام جی

از داخل کابین هم دو تصویر خوب ارائه شده و یکی بیانگر طراحی خوب و پیشرفته کنسول مرکزی بر روی داشبورد است که از یک صفحه نمایشگر بزرگ تشکیل شده و دکمه‌های فیزیکی کنسول مرکزی به داخل آن منتقل شده است و تصویر دیگر هم یک نمای کلی از داخل کابین ارائه می‌کند که می‌توان چهار صندلی اسپرت داخل یک فضای لوکس و آرام مشاهده کرد. فقط این وسط پنل‌های داخلی درها را می‌توان تاحدودی الگوبرداری شده از خودروی تسلا مدل X توصیف کرد.
در خصوص بخش فنی این ماشین هم طبیعتا نمی‌توان انتظار ارائه اطلاعات داشت، ولی از آنجایی که شرکت خودروسازی سایک موتور بر روی محصول خود نام Vision-E گذاشته است، پس انتظار می‌رود از یک سیستم محرک تمام الکتریکی هم بر روی آن استفاده کند که شایعات بر روی محدوده حرکتی تقریبا 500 کیلومتری تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها گمانه زنی می‌کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/27
ام جی داره میوفته تو مسیر قبلیش و داره حسابی میترکونه، چون مردم انگلیس خصوصا و امریکا و اروپا، دوست دارن ام جی خودرو اسپرت بسازه که با تکنولوژی انگلیس و سرمایگذاری چین داریم می بینیم که رسید به اونجا، و حتی از مالکیت قبلی BMW هم پیشرفت بهتری داره
"" خصوصا سوپر کار e-motion که جزو انگشت شمار شرکت های سوپر کار خواهد شد که البته قبلا هم دو خودرو سوپر کار ساخنه بود
آفرین
1396/1/27
مردم اروپا و آمریکا اصلا خبر ندارن برندی بنام ام جی وجود داره ,از وقتی مالکیت این شرکت به دست چینیا افتاد فروش ام جی در تمام اروپاو امریکا ممنوع شد و الان خیلی وقته مردمه اروپا خبر هم ندارن که وجود داره با مالک چینی !!!! اینقدر تبلیغ دروغین نکنید محصولات ام جی بعلت امنیت و کیفیت پایین هیچوقت اجازه ورود به بازار اروپا ندارن .
1396/1/28
شما زیاد تخیل میکنی... ام جی ساخت چین هستش که در متن بالا کاملا واضح توضیح داده و اجازه وارد شدن به کشورهای اروپا و آمریکا را از زمان چینی شدن ندارد...
1396/1/28
باز هم تکرار می کنم جناب نادر ، شما در تمامی مطالب مربوط به ام جی همین جملات کودکانه را تکرار میکنی و شاید پایت را هم زمین میکوبی ..!! من از شما جوسازی و نظریات اشتباه و از روی بی اطلاعی و یا شیطنت و نا آگاهی ، زیاد دیده ام ولی شما فکر نمی کنی یک مقدار دیگه خیلی لوث و بچه گانه شده است که در عصر دسترسی همگانی به اینترنت ، دروغ های غیر قابل استناد بگوییم .
شما فکر نمی کنی خودرویی که اجازه ورود به اروپا را ندارد پس چرا تست یوروانکپ دارد!!! پس چرا 70 مرکز فروش و تعمیرگاه در بریتانیا دارد!!!! شاید انگلستان و ایرلند و اسکاتلند و ولز ، جز نقشه اروپای شما نیستند و غرب آفریقا هستند نکند این همه مجله که مقایسه ام جی ها را با برند های برتر دنیا انجام دادند ، متوجه کیفیت پایینی که شما میگی نشدند و با شما مشورت نکردند .
به چند آدرس Vs های معتبر MG توجه کنید و میبینید MG6 در دنیا با شورولت کروز و اشکودا راپید و اکتاویا و رنو فلوینس و هوندا سیویک و مزدا3 و فورد فوکوس و اپل آسترا و فولکس واگن جتا و آلفا رومیو جولیتا و ... :
http://www.autoexpress.co.uk/mg/mg6/93033/mg6-vs-skoda-rapid
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/mg-motor-mg-6-versus-skoda-octavia-comparison
http://www.aparat.com/v/y3sha/Test_Drive_MG6_vs_Honda_Civic_vs_Mazda3_by_AUTO
در فیلم بالا MG6 از مزدا3 و هوندا سیویک برتر شناخته میشود.
http://mg.co.uk/mg6/comparison/#top
http://www.brit-cars.com/showthread.php/10278-MG6-Magnette-SE-vs-Rivals
در سایت مادر ام جی همه بریتانیایی هستند و امکان LIVE Chat هم برقرار است .. اگر مطلبی که می گویید را با ایشان در میان بگذاری ، راهنمایی تان می کنند که هم رابطه چین را با این شرکت و برند بریتانیایی بدانید و هم بدانید که چین به عنوان یک سرمایه گذار ، در دنیا پیشرو است و اون چیزی که شما به عنوان خودروی چینی شناختی با ماهیت این برند ، زمین تا آسمان فرق می کند
اون چیزی هم که قدیمی شده داستان چینی نامیدن یک برند اصیل توسط یک عده تازه به دوران رسیده و نوجوان از همه جا بی خبر است که ..
1396/1/28
نادر جان من ام جی ندارم ولی حرف های بچه گانه اینطور رو زیاد میبینم اولین بار هم هست مینویسم ، چون کارم فنی هست و با تولیدات تحت لیسانس آشنایی زیادی دارم،
شما یک بار برو چین و از یک چینی بپرس ام جی کجاییه، حاضر قسم بخورم که جوابی که خواهی شنید عکس صحبتت هست چون این اتفاق برام افتاده
دقیقاا تو سفرهام به جین وهند متوجه شدم،
تو شهر پونه هند کارخانه ساخت جگوار هست و با مالکیت هند، ازشون بپرس جگوار کجاییه دقیقا این ها تجربه خودم بوده،
کلا چندتا خودروساز داریم که سوپر کار بزنه؟ اونم الکتریکی، قطعا انگشت شمارند، فکرکردی چین میتونه؟!!
کره میتونه؟!
هند میتونه؟!
ولی ام جی میتونه چون قبلا هم داشته، رکورد بیشترین سرعت قبل بوگاتی و... نسل جدید خودروها دست ام جی بود
داستان تحت لیسانس و دانش فنی هست، برا همین کیفیت ام جی ها خیلی بالاست و خرابی... ندارن