موضوعات داغ

پژو 301 چه زمانی به بازار ایران عرضه می شود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت ایکاپ یکی از شرکت‌های است که در ماه‌ های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این شرکت برنامه واردات و تولید محصولات روز کمپانی پژو را در دستور کار خود دارد و تاکنون توانسته دو محصول جدید از پژو یعنی ۲۰۰۸ و ۵۰۸ را وارد بازار ایران کند.
این کار در نمایشگاه خودروی تهران نیز حضور داشت و خودروهای پژو ۲۰۰۸ و ۵۰۸ را به نمایش گذاشته بود. پژو ۲۰۰۸ یک کراس اوور کوچک است که از رقبای اصلی نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی به شمار می‌رود و با موتور ۱.۶ لیتری توربو در بازار ایران عرضه می شود که با موتور مورد استفاده در محصولات دی اس یکسان است. این خودرو در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان (قیمت بازار) به فروش می‌رسد.
محصول دیگری کار خودروی پژو ۵۰۸ است که یک سدان سایز متوسط به شمار می رود. این خودرو نیز در بازار رقبایی همچون رنو تالیسمان، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و تویوتا کمری دارد و در حال حاضر با قیمت در حدود ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
پژو ۵۰۸ نیز به موتور ۱.۶ لیتری توربو مجهز است که می‌تواند ۱۶۷ بخار قدرت تولید کند. در حال حاضر ایکاپ پژو ۵۰۸ را به صورت لیزینگی به فروش می رساند در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران امسال فرصتی دست داد تا با آقای ملکی رئیس اداره بازاریابی ایکاپ صحبتی داشته باشیم و در خصوص عرضه محصولات دیگر پژو نیز از ایشان سوال کنیم. ایکاپ در برنامه خود دارد تا محصولات دیگر پژو نظیر ۳۰۱، ۲۰۸ و ۳۰۰۸ را نیز وارد بازار ایران کند. تولید پژو ۳۰۱ در ایران انجام خواهد شد و پژو ۲۰۸ نیز به صورت قطعات منفصله وارد و در ایران مونتاژ خواهد شد و تنها خودروی شاسی بلند ۳۰۰۸ به صورت وارداتی در ایران عرضه خواهد شد.
در ادامه می توانید این گفتگو را به صورت کامل مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
اینایی که فرمودین.. وانتشون کی توزیع میشه؟؟
1396/9/13
الان بخندیم؟!
جای بحث فنی و رقابتی الان اینو میگین بخندیم؟!
1396/9/13
سلام
دوستان کسی اطلاع داره این موتور توربو 1600 که روی همه محصولات پژو و دی اس و سیتروئن چپوندن تسمه تایمی یا زنجیر تایمی هست
ممنونم که پاسخ می دهید!
1396/9/13
تسمه تایم داره فکر کنم.
ولی تو فرانسه زنجیر تایمیه
1396/9/14
خدا هر کی ماشین آشغال و گران برای این ملت وارد می کنه را لعنت کنه!