موضوعات داغ

مراسم تحویل اولین سری جک S3 به مشتریان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه مهرماه سال جاری، شرایط پیش فروش "جک S3" را در مدل اتوماتیک اعلام کرد که با قیمت قطعی 71 میلیون و 990 هزار تومانی ( در حال حاضر حدود 78 میلیون تومان) در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت، حال گروه خودروسازی کرمان موتور در یک مراسم رسمی ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل، اولین محموله از خودروهای ثبت نام شده "جک S3" را به مشتریان تحویل داده است.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده بود که بسته به زمان ثبت نام، موعد تحویل آنان در "آذرماه" الی "دی ماه" سال جاری خواهد بود، اما "سامان فیروز" مدیرعامل گروه خودروسازی کرمان موتور ضمن عذرخواهی از مشتریان خود، علاوه بر تحویل سری اول خودروهای جک S3 تولیدی کرمان موتور، اعلام کرد که سری بعدی تولیدی جک S3 به طور منظم و بدون تاخیر به مشتریان تحویل داده خواهد شد تا نهایت رضایت را در پی داشته باشد.

جک S3

جک S3

صحبت از خودروی کراس اوور جک S3 شد، در رابطه با مشخصات فنی این اتومبیل بد نیست بدانید که عضو جدید خانواده "جک" در بازار کشور و شرکت خودروسازی کرمان موتور، دارای ابعاد و اندازه کوچک‌تر از خودروی جک S5 خواهد بود که براساس اطلاعات منتشر شده، دارای طول کلی 4325 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1660 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2560 میلی متر است که از این ابعاد و اندازه، حداقل وزن خالص 1250 کیلوگرم بدست آمده است.
برای تامین انرژی حرکتی این ماشین 1.25 تنی هم شرکت سازنده از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری چهار سیلندر استفاده کرده است که استانداردهای آلایندگی یورو 5 را پاس کرده و قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و همچنین توانایی تولید 155 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 3500 الی 4500 خواهد داشت که با استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول، در عمل باعث شده حداکثر سرعت این خودروی کراس اوور جذاب شهری به چیزی معادل 175 کیلومتر بر ساعت برسد.

توضیحات

جک S3S3

در پایان باتوجه به قیمت گذاری و همچنین سگمنتی که خودروی جک S3 در آن قرار گرفته است، می‌توان رقابت را با دیگر خودروهای چینی بازار همچون "ام وی ام X22" و خودروی "چانگان CS35" دانست که باتوجه به عملکرد بسیار خوب "جک" در بازار داخل کشور و همچنین طراحی بسیار خوبی که دارد، می‌تواند سهم بیشتری از بازار فروش ایران داشته باشد، هرچند رقابت این خودرو تازه آغاز شده و باید دید که تقاضای مشتریان به چه شکل خواهد بود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/1
جک اس 3 رتبه 3فروش در بازار چین در سگمنت کراس اوور رو در سال 2015 داره که بیش از 200 هزار تا تو اون سال فروخت. به نظرم ماشین خوبی باید باشه!
1396/11/1
من که به این نتیجه رسیدم کرمان خودرو اگه گفت خودرو مفتی بهتون میدم هم نباید ثبت نام کنی ، چون واقعا بد قول و بی درو پیکره
1396/11/1
اونجاکه تهرونه مردم تو شهرستان از بیگاری نون شب ندارن نون میزاریم توگاسه چینیا شما خایینید که خودرو خارجی مونتاژ میکنید
1396/11/1
عقبش آدمو یاد پورشه کاین میندازه!! جلوشو هم که نگا میکنی مثل اینه بستنی رو گذاشتی بغل بخاری و داره آب میشه!! یه جلوپنجره ای گذاشتن که انگار موتور w و 16 سیلندر بوگاتی روش سوار کردن و برا خنک کردنش انقد هوای زیاد لازم داره!!! تورو خدا از نمای بغل بهش نگا کنین!! انگار پنچر شده و رینگ 3 سایز کوچیکترشو انداختی روش! نمیگم ماشین آشغالیه!! نه ،برا خیلیا همینم آرزو هستش ؛اما ماشین دست دوم خوب هم تو این رنج قیمت میشه خرید مثل مزدا 3 نیو؛ یا اصلا ماکسیما .... اما خب چی میشه کرد؛خیلی طول میکشه تا بدونیم 78 ملیونی که میدیم برا این لایق ارزش و زحمتی نیست که بخاطرش انقد کار کردیم
1396/11/2
خوشحالی در چشمان مشتریان برق میزند . احتمالا دلیلش اینه که 8 میلیون بیشتر گرون نشده از قیمت قطعی اولیه
1396/11/2
کرمان موتور خوب داره مردم رو می دوشه
دمش گرم
از جکs5 حدودا. ۱۰۵ میلیونی😂😂تا سانتافه ی ۳۳۵ میلیونی.
بدوش بدوش
که داری خوب می دوشی
1396/11/2
خریدن خودرو از کرمان موتور کار اشتباهیه.
یکی از دلایلش حذف زود هنگام محصولاتشون خط تولیده. بلایی که سر انواع لیفان آوردن و جک جی 5 و جک جی 3.
لیفان X50 رو هم هنوز جا نیوفتاده تولیدشو متوقف کردن.
یعنی شما نمیدونین که ماشین صفر کیلومترتون سال دیگه از رده خارجه یا نه.
در مورد تامین قطعات هم خیلی مشکل دارن.
هرچند بقیق خودروسازان هم خیلی وضع بهتری ندارن ولی کرمان موتور بدجوری پشت محصولاتشو خالی میکنه.
1396/11/2
باید منتظر هایما اس5 با موتور قویتر و امکانات بیشتر بود
1397/1/18
من حدود ۸۰ روز میشه جک اس ۳ تکمیل وجه کردم هنوز از ماشین خبری نیست همش دروغ میگن هرکس از کرمان موتور ماشین بخره مثل ما باید دنبال پولش بدوه