موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش وانت های آمیکو اعلام شد؛ وانتی با قابلیت های آفرود

عکس مطلب اول
شرکت آمیکو پیکاپ آسنا در دو مدل تک کابین با قیمت 145 میلیون تومان و دو کابین را با قیمت 217 میلیون تومان به فروش می رساند. علاقمندان می توانند برای استفاده از شرایط فروش و ثبت نام، به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
یکاپ آمیکو به نام آسنا 224M شناخته می شود. این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه میتسوبیشی مجهز شده که می تواند حداکثر 143 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. پایه موتور آمیکو گازسوز است و با بنزین نیز کار می کند و توانسته استاندارد یورو 5 را دریافت کند. در مورد دوگانه سوز بودن آمیکو می توان گفت که به دلیل مزیت گازسوز بودن یک پیکاپ ساخت داخل، این شرکت سعی خواهد کرد تا تمامی محصولات این سگمنت خود را در آینده به صورت دوگانه سوز عرضه کند.
گیربکس نصب شده روی پیکاپ آمیکو 5 سرعته دستی است و با این جعبه دنده مصرف سوخت آن به 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی رسیده است. در مورد امکانات رفاهی نصب شده روی آمیکو می‌توانیم به سیستم ناوبری GPS، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین عقب، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و کیسه هوا برای سرنیشنان جلو اشاره کنیم. همچنین ترمزهای ABS و EBD نیز روی این خودرو نصب شده‌اند. اما برای یک خودرویی با هدف قابلیت‌های آفرود شاید این امکانات مدنظر خریدار نباشد و به دنبال اعداد و ارقامی فنی‌تر و کاربردی‌تر در آفرود است. کارت برنده آمیکو که شرکت عرضه‌کننده روی آن حسابی مانور می‌دهد، قفل دیفرانسیل اتوماتیک (بصورت مکانیکی) است که بدون دخالت راننده و به صورت خودکار عمل می‌کند. این خودرو با هدف سبقت گرفتن از تویوتا هایلوکس ساخته شده و سعی شده تا خودرویی طراحی شود تا مشتریان به جای خرید هایلوکس که این روزها با قیمت‌های نجومی در بازار قیمت‌گذاری شده، به سمت پیکاپ آمیکو متمایل شوند. حتی طبق ادعای شرکت سازنده در بعضی از ویژگی‌ها، پیکاپ ساخت شده توسط این شرکت از هایلوکس عملکرد بهتری دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/9
درود...وقت بخیر،ی کلیپ دیدم از نظر مدیران سایپا و ایرانخودرو هم،خودرو بدون استاندارد جهانی ندارن،تو ایران حرفها بیشتر باد هواس و مث وعده های تو خالی هستن تا عمل!!!