موضوعات داغ

اخبار جدید از سایپا، از داخلی سازی ECU تا ابقای آقای مدیرعامل

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بنابر گزارش خبرگزاری اخبار خودرو از هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، مدیر عامل سایپا در حاشیه بازدید از غرفه های این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: ما با تکیه بر توان علمی و استفاده از متخصصین کشورمان توانسته ایم ECU خودرو را که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قطعات خودروست را داخلی سازی کنیم. وی هم چنان ادامه داد: نوسازی ناوگان سنگین کشور از گذشته مورد تاکید شرکت ها و نهاد های مختلف بوده است و در جلسات متعددی که با حضور وزیر صنعت داشتیم، بر پیگیری این امر تاکید شد و اکنون این مورد در حال اجراست و تا پایان ماه جاری، هشت هزار دستگاه خودروی تجاری ساخت این مجموعه به جاده های کشور وارد خواهند شد.
وی با اشاره به خروج ولوو از بازار ایران به دلیل تحریم های خودروسازی گفت: ما به دنبال شناسایی شرکای دیگری در این حوزه هستیم تا محصولاتی را با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب به مشتریان عرضه نماییم. او ادامه داد: با اعمال تحریم های خودروسازی آمریکا، برخی از شرکای ما تمایل به تداوم حضور نداشتند و برای این منظور در حال حاضر تکیه ما بر استفاده حداکثری از توان متخصصین داخلی می باشد.
جهرودی از توانایی بالای گروه سایپا در قالب سازی خبر داد و افزود: حجم بالایی از حوزه قالب سازی کشور در اختیار این شرکت است و اکنون ما می توانیم قالب های مربوط به خودروهای مختلف را تولید نماییم. بر این اساس مذاکراتی با طرف های دیگر حاضر در این حوزه صورت گرفته تا با انجام سرمایه گذاری، این صنعت توسعه یابد و وابستگی آن به خارج از کشور به حداقل برسد. وی در پایان اخبار منتشر شده در خصوص جابجایی صورت گرفته در سایپا را تکذیب کرد و اعلام نمود بنده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا هستم و تا زمانی که در این مسند باشم، نه خودم برای ماندن در این مسند هزینه ای می کنم و نه اجازه می دهم دیگران از این مسند برای رسیدن به اهداف خود سو استفاده کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/22
اولین جمله ای که با خواندن تیتر این مقاله به دهنم رسید :
نابود شدیم !
( جای نابود هر کلمه ای میشه گذاشت ) :D
1397/7/23
اون ای یس یو چینی که اینا داخلی سازیش کنن رو الاغم نمیشه بست چه برسه ماشین!خدایا پس کی این دو شرکت نابود میشن؟!
1397/7/23
کلاه بردارای دزد!
1397/7/23
تا کی باید صبر کنیم تا شما داخلی سازی کنید !؟ پیر شدیم انقدر ماشین های آشغال شما رو خریدیم و قربانی تقدیم کردیم !!!
1397/7/23
شما یک پراید رو از کره آوردین توش... کردید با پر رویی تمام میخواین گرونترش کنید که کور خوندید. حالا کاری نداریم...
ولی شما که به جای اینکه فکرتون کارکنه، فقط زبون و شکمتون کار میکنه...