موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات و قیمت تیگو 7 پرو در اسپانیا، DR 6.0 برای مشتریان اروپایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

حتما می‌دانید که محصولات چری، جک و بایک در بازار اروپا تحت برند DR عرضه می‌شوند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، چری تیگو 7 پرو است که در اسپانیا و ایتالیا با نام DR 6.0 شناخته می‌شود. فروش این خودرو هم‌اکنون در نمایندگی‌های DR در اسپانیا آغاز شده است و به همین بهانه نگاهی به امکانات و مشخصات تیگو 7 پرو در این کشور خواهیم داشت.

DR 6.0 یا تیگو 7 پرو، رقیب‌ ارزان‌قیمت فولکس واگن تیگوان و فورد کوگا در بازار اسپانیا و ایتالیا خواهد بود. نسل نخست چری تیگو 7 با نام DR F35 در بازار اسپانیا و ایتالیا عرضه شد و اکنون DR 6.0 جایگزین این خودرو خواهد بود.

DR 6.0 در قالب یک تیپ به بازار اسپانیا عرضه شده است. از جمله امکانات تیگو 7 پرو در اسپانیا می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، مجموعه نشانگرهای دیجیتال 7 اینچی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 12.3 اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، درب صندوق برقی، دوربین 360 درجه، چراغ‌های LED، دی‌لایت، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، ESP، ABS، EBD و TCS، صندلی‌های تنظیم شونده برقی و سانروف پانوراما.

DR 6.0 همچون تیگو 7 پرو در ایران، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 154 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو DR 6.0 ارسال می‌کند. حداکثر سرعت این کراس‌اوور 186 کیلومتربرساعت است و مصرف سوخت آن نیز 7.8 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

DR 6.0

DR 6.0 در قالب دو نسخه بنزینی و دوگانه سوز LPG در اسپانیا عرضه شده است. نسخه دوگانه سوز به مخزن گاز با ظرفیت 68 لیتر مجهز است. در صورت استفاده از سوخت گاز مایع، توان و گشتاور موتور 1.5 لیتری توربو به 149 اسب‌بخار و 195 نیوتن‌متر کاهش خواهند یافت. میانگین مصرف گاز مایع DR 6.0 نیز 9.64 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است.

تیگو 7 پرو یا DR 6.0 در اسپانیا با دو نرخ به فروش می‌رسد. نسخه بنزینی 28900 یورو (930 میلیون تومان) قیمت دارد در حالی که برای خرید نسخه دوگانه سوز، مشتریان اسپانیایی بایستی مبلغ 30400 یورو (977 میلیون تومان) را بپردازند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد