موضوعات داغ

ماشین هایما 8S با پلاک گذرموقت در خیابان های تهران مشاهده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوور پرچمدار ایران خودرو با نام هایما 8S شناخته می‌شود با پلاک گذر موقف در خیابان‌های تهران مشاهده شد. این خودرو که قرار است به زودی برای اولین بار در بورس کالا عرضه شود در حال گذراندن مراحل نهایی عرضه بازار کشور است.

بر اساس اخبار منتشر شده قرار است محصول کراس اوور هایما 8S با قیمت پایه حدود ۹۲۳ میلیون به زودی در بورس کالا به روی تابلو خواهد رفت.

کراس‌اوور هایما 8S محصول مونتاژی ایران خودرو در سایت این شرکت در استان خراسان تولید می‌شود و به عنوان پرچمدار خانواده هایما در ایران از مشخصات فنی و آپشن‌های خوبی برخوردار است.

ماشین هایما 8S

ماشین هایما 8S از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم دقیق 1594 سی سی و مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد. پیشرانه توان تولید حداکثر قدرت 193 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد و از طریق جعبه دنده 6 سرعته خودکار به محور جلو متصل است. این پیشرانه پرتوان شتاب رسمی 0 تا 100 کمتر از 8 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان می‌ آورد.

بر اساس کاتالوگ منتشر شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو هایما 8S از طیف گسترده‌ای از امکانات و تجهیزات بهره می‌برد. در بخش ایمنی و سیستم‌های ترمز امکاناتی مانند ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کمک ترمز (BAS)، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS) در حفظ سلامتی سرنشینان به کمک راننده می‌آیند.

کراس‌اوور هایما 8S در هنگام عرضه با رقبای زیادی مانند لاماری ایما، فونیکس تیگو 7 پرو، فیدلیتی و دیگنیتی، کی‌ام‌سی K7، اف‌ام‌سی T5 و ... دست و پنجه نرم خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/29
رخ عالی و داشبورد افتضاح...