موضوعات داغ

تفاوت ظاهری جلوپنجره و رینگ‌های تارا اتوماتیک با نسخه دنده‌ای

عکس مطلب اول

همانطورکه روز گذشته تست و بررسی خودروی تارا را منتشر کردیم، در روز پنج شنبه گذشته طی یک مراسمی تست و بررسی خودروی تارا در پیست آزادی برای رسانه های تخصصی انجام شد.

اما در این مراسم هدف اصلی تست خودروی تارا دنده ای بود اما در کنار آن، دو دستگاه خودروی تارا اتوماتیک نیز حضور داشتند که تفاوت هایی ظاهری با نسخه های دنده ای داشتند. ابتدا یک خودروی سبزرنگ بود که تنها به رینگ های آلومینیومی مجهز بود و روی سقف آن سانروف داشت اما نمای جلو و عقب این خودرو تفاوتی با نسخه دنده ای نداشت.

جلوپنجره جدید تارا اتوماتیک

اما نکته اصلی زمانی بود که یک دستگاه خودروی تارا اتوماتیک در مسیر کناری پیست آزادی حاضر شد و با پلاک آزمایشی (موقت) حضور پیدا کرد. این خودرو به همان رینگ های آلومینیومی و سانروف مجهز بود اما جلوپنجره آن به صورت مشبک بود و دیگر خبری از خطوط ساده افقی نبود که نمای ظاهری و جلویی این خودرو را بسیار بهتر کرده بود.

به نظر می رسد که هنوز ایران خودرو در مورد نمای ظاهری و مخصوصاً جلوپنجره این خودرو به نتیجه نهایی نرسیده و گویا در حال تست نسخه های مشبک جلوپنجره برای تارا است که یقیناً ظاهری بهتر و شکیل تر نسبت به مدل های ساده با خطوط افقی دارد که هم اکنون در مدل دنده ای تحویل داده شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/27
این دیگه جلو پنجره نیست عملاٌ توری مرغی کشیدن