موضوعات داغ

گردهمایی آریزو 6 و تیگو 7 به دعوت باشگاه مشتریان مدیران خودرو انجام شد + عکس

عکس مطلب اول

مشتری مداری از مهم ترین ارکان فعالیت هر مجموعه است که به رشد جایگاه اجتماعی یک برند، کمک شایانی می کند. شرکت مدیران خودرو در طول سالها فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، تلاش کرده که رابطه صمیمانه خود با مشتریان را حفظ کند. در همین راستا، باشگاه مشتریان ام وی ام در روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه سال 1400، اقدام به برگزاری برنامه ای جدید و متفاوت کرد. در این گردهمایی که مشابه آن در دیگر کشورها هم برگزار شده، مالکان خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 در باغی زیبا در نزدیکی تهران گرد هم آمدند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر، تجربه کردند. همزمان با اجرای برنامه های تفریحی، مشتریان مدیران خودرو با دو محصول جدید این شرکت نیز آشنا شدند.

گردهمایی باشگاه مشتریان مدیران خودرو

برنامه گردهمایی با حضور مالکان در محل باغ راس ساعت 8 صبح آغاز شد. بعد از راهنمایی مشتریان به سمت پارکینگ، خودروها یک به یک پذیرش شدند و خانواده ها جهت صرف صبحانه به تالار پذیرایی رفتند. در بدو ورود به تالار، دو خودرو جدید تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو به نمایش در آمده بودند و بسیاری از علاقمندان را به خود جذب کردند. خانواده ها پس از صرف صبحانه به چند دسته مختلف، گروه بندی شدند.

عده زیادی از آقایان برای شرکت در مسابقات والیبال، ابراز تمایل کردند. رقابت تیم های والیبال به شکل حذفی برگزار شد و در نهایت، یک تیم به مقام قهرمانی رسید. گروه دیگری از افراد به سمت زمین بدمینتون رفتند. گروه سوم هم که اغلب از بانوان بودند، در مسابقات آشپزی و ساخت سالاد شرکت کردند. اما در این میان، بسیاری از مشتریان ترجیح دادند که وقت خود را صرف آشنایی بیشتر با دو محصول جدید مدیران خودرو کنند.

گردهمایی باشگاه مشتریان مدیران خودرو

حوالی ظهر و با اتمام مسابقات والیبال، بدمینتون و تهیه سالاد، مشتریان به همراه خانواده بار دیگر به سمت تالار هدایت شدند تا به صرف ناهار بپردازند. بعد از پایان زمان ناهار، نوبت به اختتامیه مراسم و اهدای جوایز رسید. در این هنگام، برندگان هر یک از مسابقات اعلام شدند و به روی سن آمده و جوایز خود را دریافت کردند. افراد برنده ضمن دریافت هدیه، با مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو هم عکس یادگاری گرفتند. مشتریان در این برنامه ضمن آشنایی هر چه بیشتر با برنامه های آتی شرکت، سوالات فنی خود را هم مطرح کردند و با دیگر مالکان و کارشناسان مدیران خودرو به تبادل نظر پرداختند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/13
خودرو بانک که از مدیران خودرو پول میگیره هیچی؛
واقعا کسی تو دنیا پیدا میشه که پول یه بنز e240 ۲۰۰۷ رو بده برا این ماشین؛
تازه عاشقش هم باشه؟
آروم تر لطفا میخوام پیاده شم.😕🥲
1400/9/14
(خودرو بانک که از مدیران خودرو پول میگیره هیچی؛واقعا کسی تو دنیا پیدا میشه که پول یه بنز e240 ۲۰۰۷ رو بده برا این ماشین؛تازه عاشقش هم باشه؟آروم تر لطفا میخوام پیاده شم.😕)

واقعا برام سواله کسی تو دنیا پیدا میشه پول لامبورگینی اوروس رو بده به لندکروزر زباله بعد عاشقش هم باشه؟ واقعا کسی تو دنیا پیدا میشه پول رولزرویس گوست رو به لگنی مثل مازاراتی گیبلی 10سال پیش بده بعد عاشقش باشه؟(6میلیارد تومن تقسیم بر دلار 30هزار تومنی=200هزار دلار یعنی پول لامبورگینی اوروس و 12میلیاردتقسیم بر دلار 30 هزار تومنی = 400هزار دلار معادل رولزرویس گوست)

وایسا دنیا میخوام پیاده شم...
1400/9/14
بیشتر بحث هزینه های نگهداری یه بنزه که حداقل 200 تا کار کرده، هر لحظه امکان اینکه یه هزینه هنگفت رو دست خریدار بذاره هست، ولی یه چینی صفر تا چند سال بی دردسر کار میکنه درسته که کیفیتش بعد از گذشت 100 کیلومتر خیلی پایینتر از یه بنز یا حتی یه ماشین کره ای هست.
1400/9/14
عزیزم میتونم بپرسم خودتون چ ماشینی دارید؟
1400/9/15
از ماشین های بی کیفیت ایران خودرو و سایپا خیلی بهترن.
1400/9/15
2007 که اسقاطی و چیزی ازش نمی مونه. بهتره بگی کسی پیدا میشه که پول یه ماشین صفر رو برداره بده یه ماشین 15 سال پیش رو بخره.
1400/9/14
مال ما خار داشت که دعوت نکردن
1400/9/14
بنز e240 ۲۰۰۷ ماشین 15 سال پیش ؟؟؟؟!!!
1400/9/15
سلام چه مشتری مداری هیچ اطلاع داریت مدیران خودرو از شهریور ماه خودرو تحویل نداده باتوجه به اینکه ثبت نام یک ماهه بوده بیزحمت یه گزارش هم از بد قولی ها مدیران بگیریت
1400/9/15
درسته که ماشین ۱۵ سال پیش استهلاک بیشتری داره
ولی دلیل نمیشه.
کسی که ماشین باز باشه نمیره سمت ماشین چری
حالا من بنز رو مثال زدم،
وقتی میشه آلفارومئو جولیتا با این پول خرید، میشه بگید چرا یه کسی باید پولشو بریزه تو جوب ؟
وقتی با یک دوم پول تیگو و آریزو میشه بایک سنوا ( بهترین چینی بازار ایران مدل ۲۰۱۴) خرید چرا کسی باید پول بده برا این ماشین؟
ماشین چینی های کم سن و سال تری هم هستن که شما با این پول میتونید بخرید خیلی ماشین های خوبی هستن.
وقتی با دو سوم این پول میشه ام جی ۶ خرید میشه بگید رو چه حساب یه کسی باید برا این ماشین پول بده؟
بلاخره خیلی فرق داره با چینی درجه سه و چهاری که میاد ایران با چینی های درجه یک بازار.
شما میتونی عین مزدا۳ با آریزو و تیگو تو حرکت کاتاف بزنی؟
درسته که مزدا فضای کابین کوچکی داره قدیمی هم هست.
ولی کسی که مزدا رو ول می‌کنه به خاطر چهارتا آپشن به درد نخور می‌ره آریزو یا تیگو میخره،
نباید دم از ماشین باز بودن بزنه.