موضوعات داغ

اگر حیوان خانگی دارید بخوانید، گجت روبات گولی گولی از حیوان شما مراقبت می کند!

عکس مطلب اول

همه ما عاشق حیوانات خانگی هستیم اما بنا به دلایلی همچون کار و رسیدن به امور خارج از منزل، باید ساعاتی را دور از آن‌ها بگذرانیم. خوشبختانه چینی‌ها ربات چرخ‌دار بامزه‌ای را طراحی کرده‌اند که به جای شما از حیوانات مراقبت کرده و نیازهای ابتدایی آن‌ها را برطرف می‌سازد.

گولی گولی (Guliguli) در نگاه اول مانند یک جاروبرقی مینیاتوری به نظر می‌رسد، اما قابلیت‌های مهم و هوشمندانه‌ای زیر بدنه پلاستیکی آن نهفته است. این گجت کوچک دارای ابعاد 15 × 20 × 20 سانتیمتر (6 × 8 × 8 اینچ) و وزن 1.5 کیلوگرم (3.3 کیلوگرم) بوده و به وسیله دو چرخ نسبتاً بزرگ، بسیار آرام و بی سروصدا به این‌سو و آن‌سو می‌رود. زاویه حرکت ربات 360 درجه و زاویه صعود آن حداکثر 15 درجه است.

گولی گولی از باتری لیتیومی 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و تا 10 ساعت نیازی به شارژ مجدد ندارد. البته اگر آن را در حالت حرکت و ضبط ویدئو قرار دهیم، عمر باتری به 4 ساعت کاهش پیدا می‌کند. ناگفته نماند فرایند فول شارژ باتری معمولاً حدود 4 ساعت طول می‌کشد.

گولی گولی در حال غذا دادن

ربات چینی قادر به پشتیبانی از بلوتوث و وای فای بوده و افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، آن را از راه دور کنترل کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه می‌توان به صوت دوطرفه، دوربین، نور لیزری، چراغ دید در شب و سنسور نوری اشاره کرد.

گولی گولی کارهای متعددی را برای شما و حیوان خانگی‌تان انجام می‌دهد. این ربات کوچک دارای محفظه غذای 12 قسمتی بوده و به صورت خودکار، به حیوان خانگی غذا می‌دهد. البته زمان و میزان غذا به وسیله خود شخص تنظیم می‌شود.

گولی گولی می‌تواند همبازی مناسبی برای حیوان خانگی شما باشد. کافی است لیزر نوری آن را به کمک اپلیکیشن موبایل حرکت داده و گربه یا سگ خود را ساعت‌ها مشغول کنید.

شما همچنین می‌توانید به کمک قابلیت صوت دوطرفه با دوست پشمالوی خود ارتباط کلامی برقرار کرده و به لطف دوربین HD، آن را در هر جای منزل تحت نظر بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد