موضوعات داغ

موتور تیگو 7 پرو مدیران خودرو چیست؟

عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا بزودی دومین محصول برند فونیکس خود را با نام تیگو 7 پرو را به بازار عرضه کند. در سال‌های اخیر این شرکت توجه ویژه‌ای بر روی پیشرانه‌های خود معطوف کرده تا خودروهایی با عملکرد بهینه را وارد بازار کند. کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت هم به دلیل رتبه‌بندی انرژی و کم‌مصرف بودن محصولات است. حال تیگو 7 پرو بعنوان دومین فرزند خانواده فونیکس است که به موتور 1.5 لیتری توربو با طراحی شرکت AVL به بازار عرضه می‌شود و توان خروجی آن به 156 اسب بخار و گشتاور آن به 230 نیوتن در متر افزایش داشته است.

اما گیربکس این خودرو از نوع 9 سرعته CVT است که آزمایش خود را بر روی خودروی آریزو 6 به خوبی نشان داد و طیف دیگری از محصولات مدیران خودرو نیز از این گیربکس استفاده خواهند کرد. گرچه این گیربکس نیز برای استفاده در تیگو 7 پرو نیز بهینه‌تر شده است.

تیگو 7 پرو یکی از خودروهای پرفروش شرکت چری در بازارهای صادراتی بوده و سهم مناسبی از بازار را بدست آورده است. تیگو 7 پرو بزودی توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و باید ببینیم که چه قیمتی برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/25
چراباموتور۱.۶نمیارن؟
1400/11/28
همچین گفتید موتور این ماشین بی نام و نشان چیست گفتیم لابد موتور تویوتا یا هوندا یا جنرال موتورز است اما AVL از خود چری هم بی نام و نشان تر است ، فقط دنبال تبلیغات هستید نه کیفیت
1400/11/28
اخه این موتوور تعریف داره؟ باز اگر گیربکس cvt نبود و مثل تیگو8 موتور 1.6 داشت با 197 اسب، میشد گفت موتور خوبیه. به شخصه اگر اریزو6 با موتور و گیربکس تیگو8 به بازار میومد، میخریدم. چون علاقه ای به کراس اور و ان هم تک دف ندارم. اما با تحقیقی که کردم موتور 1.6 و گیربکس غیر cvt را فقط در کراس اورها استفاده میکنه.