موضوعات داغ

نگاهی به غرفه زامیاد در نمایشگاه خودرو اصفهان + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

زامیاد یکی از شرکت‌های فعال در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 بود و با طیف گسترده‌ای از محصولاتش به این نمایشگاه وارد شد. بخش عمده‌ای از تمرکز زامیاد در اصفهان، معطوف به محصولات جدید این شرکت نظیر پیکاپ زاگرس و پیکاپ کارون بود. البته همچنان نیسان آبی معروف در غرفه این شرکت حضور داشت و به نظر نمی‌رسد زامیاد حداقل طی چند سال آتی دست از این وانت نوستالژیک بکشد.

محصول شاخص زامیاد در نمایشگاه خودرو اصفهان، زامیاد زاگرس بود که یک پیکاپ جدید، خوش چهره و توانمند است. در صورتی که زامیاد بتواند پیکاپ زاگرس را با قیمت مناسبی روانه بازار کند، رقابت میان پیکاپ‌های چینی در ایران شدت خواهد گرفت و رقیبی جدید برای کی ام سی T8 پرفروش ظاهر خواهد شد. پیکاپ زاگرس در حقیقت محصولی از فودای چین است که با نام فودای F22‌ در بازار این کشور شناخته می‌شود.

پیکاپ‌های کارون و پادرا بخش دیگری از غرفه زامیاد را به خود اختصاص داده بودند. این پیکاپ نیز در واقع محصولی دیگر از فودای است که با نام فودای F16 در چین شناخته می‌شود. با این حال برخلاف پیکاپ زاگرس یا همان فودای F22، زامیاد برای کارون و پادرا از پیشرانه قدیمی M24 نیسان وانت معروف استفاده می‌کند. زامیاد برای جبران این ضعف، قیمت کمتری در مقایسه با پیکاپ‌های رقیب را برای کارون و پادرا ارائه می‌دهد.

زامیاد کارون

زامیاد در نمایشگاه اصفهان سعی کرد تا کاربری‌های مختلف پیکاپ خود را به نمایش در آورد. از این رو زامیاد پادرا با کاربری‌های آتش نشانی و یخچال‌دار در این رویداد به نمایش درآمدند. در وضعیتی که شهرداری‌های مختلف کشور از نظر بودجه در مضیقه قرار دارند و نیاز به نوسازی ناوگان آتش نشانی رو به افزایش است، زامیاد پادرا با کاربری آتش نشانی انتخابی مناسب برای استفاده در ناوگان آتش نشانی کشور خواهد بود. کاربری یخچال‌دار پیکاپ پادرا نیز برای حمل محموله‌های فاسد شدنی در مسیرهای کوتاه یا میان برد مناسب به نظر می‌رسد. در واقع پیکاپ پادرا با کاربری یخچال‌دار، رقیبی برای کامیونت‌های این رده خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد