موضوعات داغ

چانگان UNI-T سایپا اولین خودروی وارداتی + عکس و فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص واردات خودرو، گزینه‌های احتمالی واردات در حال مشخص شدن است و به احتمال زیاد کراس‌اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از اولین خودروهای وارداتی خواهد بود که به صورت رسمی وارد کشور می‌شود.

ویدیو معرفی چانگان UNI-T سایپا

شرکت چانگان که پیش از نیز در همکاری با گروه خودروسازی سایپا محصول موفق کراس‌اوور چانگان CS35 را به صورت مونتاژی در ایران عرضه کرده بود. حالا با یک محصول جدید و به روز در همان سگمنت به بازار خودروهای وارداتی کشور وارد خواهد شد.

کراس اوور چانگان UNI-T یک شاسی بلند با طراحی زیبا و فناوری‌های مدرن به شمار می‌رود که با هدف بازار و مشتریان قاره سبز یعنی اروپا طراحی و تولید شده و این خود گواه کیفیت این محصول است. حضور این خودرو در چندماه گذشته در ایران بسیار پررنگ بوده و حتی یک برنامه تست درایو نیز برای این خودرو توسط شرکت سایپا برگزار گردیده است.

نمای عقب کراس اوور چانگان

مشخصات چانگان UNI-T سایپا

چانگان UNI-T از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم دقیق 1494 سی سی مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه مدرن توان تولید حداکثر قدرت180 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارا است. یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو را برعهده دارد.

کراس اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از پرچمداران شرکت چانگان محسوب می‌شود و بر این اساس از سطح بالایی از امکانات و تجهیزات بهره می‌برد. از تجهیزات این محصول وارداتی سایپا می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز خودکار اضطراری، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، شش کیسه هوا، صندلی‌های تنظیم شونده برقی جلو به همراه گرمکن، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید و چراغ‌های روشنایی در روزو ... اشاره کرد.

فضای داخلی کراس اوور چانگان

جدول مشخصات فنی چانگان UNI-T

مشخصات فنی چانگان UNI-T
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1494 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 180 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه
حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت
وزن 1465 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4515 طول - 1870 عرض - 1565 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2710 میلیمتر

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/20
ویدئویی که گذاشتید ایراد داره
1401/9/20
2.5 تا 3 میل قیمت کف بازار. میگی نه سه ماه صبر
1401/9/20
کدوم کش و قوس های فراوان؟ اینکه اول هر نوشته ای در مورد واردات خودرو هی اینو میگید، کش و قوس رو خود شما چند تا رسانه خودرویی به وجود میارید یه روز میگید شد فرداش میگید نشد یه روز میگید فلان خودرو میاد فرداش میگید بهمان یه روز میگید ارز دادن یه روز میگید نه رانتیه! یه روز میگید فلان شرکت اجازه گرفت فرداش میگید پارتی بازیه! همه حرفاتون هم اینه "به نقل از یک منبع آگاه" این منبع آگاهتون رو عوض کنید جنس خوبی نمیده بهتون، واردات خودرو طرحی بود که تو مجلس تصویب شد و روند خودش رو ادامه داد بقیه چیزا شایعه هست که خود این چند تا رسانه خودرویی انجام میدن خودشون هم توش گیر میکنند و تعجب میکنند! هرچند شما حرفه ای ترین رسانه خودرویی هستید نسبت به بقیه در ایران چون بقیه که کلا شوط هستند ولی خب این ایراد به شما هم وارد هست تا حدودی.
1401/9/20
پرچم دار چانگان تک دیفراتسیله
واردات رو ببندید دوباره چانگان بسازید چون خبری از کواتروپرته و کاین نیس
1401/9/20
واردات خودرو هم به کام پول دارا شد که. این چیزی حدود 2 میلیارد قیمتشه
1401/9/20
سلام خدمت اعضای وبسایت خوب خودروبانک، ایکاش قیمتش زیر 1.5 میلیارد باشه البته فکر نمیکنم اون مدلی که قراره توی بازار ما بیاد رانندگی خودکار سطح 3 داشته باشه، اگر چانگان UNI-V بیاد مدل دو دیفرانسیلش هم موجوده مثل tigoo8 max امیدوارم با آزاد شدن واردات شاهد نسخه های دو دیفرانشیل چینی ها باشیم، که البته عمده ی اون ها سامانه ی دودیفرانسیل borgwarner آمریکا رو دارند که از این منظر عالی هستند.
1401/9/21
چرا موتور 2 لیتری توربو را عرضه نکردند؟
1401/9/21
چانگان که ممنوع نبود که حالا وارد شده باشه درضمن خودرو چینی مفت هم گرونه هرگردی گردو نیست،احتمالا منظور ازواردات ازکشور خائن به مصالح کشور ما وهم دستی برای زیان به ماست مگه نه این خودرو همانی هست که درکشور همسایه یک سوم قیمت داخلی بفروش میرسد.
1401/9/21
خروجی اگزوز دو کلاچه 😂
1401/9/22
این بیادتوایران تمام کسانی که درحال حاضرهرنوع ماشین چینی دارند همه میشن مشتری اول واخر ماشینای خودشون واقعا خیره کنندهه
1401/9/23
ما چقدر بدبخت شدیم که خودروهایی را که در امارات دم قسط و با قیمت بسیار پایین و با التماس به مردمشون می دن اینجا برای ما مردم ایران قدرتمند آرزو شده
1401/9/25
جالبه که خودرو سازا ی دنیا با کلی زحمت و سالها هزینه خودرو تولید میکنند و تو هر خودرو هزا تا دو هزار دلار سود میبرند و اربابان مفت خور ما تو هر ماشین بیست هزاردلار ناقابل با بهانه های مختلف گمرک و عوار ض و غیره تا میکنند و میزارند تو جیبشون و این پول از جیب کی میره از جیب ادمهای بدبختی که عین بره افتادیم دست این نامردها