موضوعات داغ

فیدلیتی پرستیژ در جاده‌های ایران دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از معرفی دو محصول محبوب گروه بهمن در دسته کراس‌اوورها با نام فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم، در ادامه قرار بود نسخه پرستیژ یا نسخه قدرتمند و بروزتر از هر دو محصول به بازار ایران معرفی گردد.

در ادامه خودرو دیگنیتی پرستیژ به عنوان یک کراس کوپه توانمند با یک پیشرانه 2 لیتری 228 اسب بخاری و یک گیربکس 6 سرعته خودرکار معرفی و در بورس عرضه شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس اخبار منتشر شده در حال حاضر گروه بهمن به دنبال معرفی و عرضه محصول جدیدتر خود یعنی فیدلیتی پرستیژ است و امروز تصاویری از حمل این خودرو در جاده‌ها ترانزیتی کشور منتشر شده است.

خودرو فیدلیتی پرستیژ یا به عبارتی جتور X70 پلاس نسخه فیس‌لیفت فیدلیتی پرایم با یک پیشرانه و گیربکس قدرتمند و جدیدتر محسوب می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ در جاده‌های ایران

زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ یک پیشرانه 1.6 لیتری مجهز توربوشارژر قرار دارد که با فونیکس تیگو 8 پرو مشترک است و این پیشرانه تواند تولید 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را داراست. یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر با ضرائب بهتر و استهلاک پایین‌تر نسبت به نسخه فیدلیتی پرایم، عملکرد به مراتب بهتری را دارد.

از نظر چهره ظاهری با تغییرات بسیار عمده و زیادی مواجه هستیم و فیدلیتی پرستیژ در اکقر زوایا ظاهر یک خودرو جدید را به خود گرفته است. البته نمای جانبی به دلیل هزینه بر بودن تغییری زیادی را تجربه نکرده است و طراحان به همان اضافه نمودن قطعات کرومی جدید، رنگ‌آمیزی ضربه‌گیرهای کناری، استفاده از رینگ‌ها و آینه‌های جدید کفایت کردند.

جعبه دنده ارتقاء یافته فیدلیتی پرستیژ با یک دنده بیشتر و به کمک سیستم دوکلاچه تر، ضرائب بهتری داشته و تا حدودی از مسائل و مشکلات جعبه‌دنده دوکلاچه خشک را بهبود بخشیده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر حدود 9 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر از اثرات قابل توجه در سیستم گیربکس و پیشرانه این خودرو است. البته متاسفانه همچنان از سیستم چهارچرخ محرک خبری نیست و توان تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود.

باید منتظر باشیم تا ببینیم گروه بهمن چه زمانی برای معرفی رسمی و عرضه خودرو فیدلیتی پرستیژ در بازار انتخاب خواهد کرد و با مشخصات یاد شده و سابقه مناسب فیدلیتی پرایم مطمئنا از این کراس‌اوور جدید نیز استقبال خوبی خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/15
اون میتسوبیشی پاجیرو رو کجا میبرید لعنتی ها؟
من عاشق پاجرو ام یه سبک زندگیه.
هرچه که خوبه مال اوناست
1401/10/19
ماشین های منو که تو قریشی ها بردم بیارن سمنان اینم شمارم 09175284239