موضوعات داغ

حضور گروه بهمن با سبد کامل محصولات در نمایشگاه خودرو تبریز + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروساز کشور با طیف گسترده‌ای از محصولات خود در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شد.

گروه بهمن با سبد کاملی از محصولات در سگمنت‌های مختلف اعم از سواری، حمل و نقل عمومی و تجاری در این نمایشگاه حاضر شده و در غرفه خود میزبان علاقمندان به خودروهای تولیدی و مونتاژی این شرکت بود.

در بخش خودروهای سواری محصولاتی مانند دیگنیتی پرستیژ، دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم و سدان ریسپکت از جذابترین بخش‌های غرفه گروه بهمن بودند. محصولات تجاری سبک و سنگین مانند پیکاپ‌ها، ون اینرودز، کشنده‌های FAW، کشنده و کامیون‌های امپاور نیز علاقمندان و متقاضیان خاص خود را داشته و مورد بازدید حاضران قرار گرفتند.

محصول دیگنیتی پرستیژ گروه بهمن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات در دسته کراس‌اوورهای بازار کشور در این نمایشگاه نیز مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد. این خودرو با یک پیشرانه نسبتا قدرتمند 2 لیتری مجهز به توربوشارژ با توان تولید 230 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 355 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه عرضه می‌شود و یک گیربکس جعبه دنده 6 سرعته خودکار وظیفه انتقال نیروی تولید به محور جلو را برعهد دارد.

این نمایشگاه که از 13 لغایت 16 دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تبریز برگزار شد دیشب به کار خود پایان داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد