موضوعات داغ

نگاهی به غرفه بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو شیراز داشت و غرفه نسبتا بزرگی به محصولات این برند اختصاص یافته بود. غرفه این شرکت شامل تمامی برندهای زیرمجموعه این خودروساز بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بهمن موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ و سیبا موتور اشاره کرد. محصولات تمامی این برندها در بخش‌های گوناگون غرفه گروه بهمن حضور داشتند.

استان فارس یکی از مراکز مهم تبادلات تجاری در کشور است و قشر بزرگی از خریداران خودروهای سنگین در این استان حضور دارند. از این رو بهمن دیزل با سبد کاملی از محصولات خود شامل انواع کامیون، کشنده و کامیونت در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شده بود. کشنده فاو 420 سیبا موتور که از جمله محصولات محبوب این شرکت است نیز در شیراز حضور داشت. بخش خودروهای سنگین این غرفه در فضای باز برقرار بود.

در بخش داخلی غرفه گروه بهمن، محصولات برند بهمن موتور حضور داشتند. این خودروها شامل پیکاپ G9، بهمن ریسپکت پرایم و انواع مدل‌های دیگنیتی و فیدلیتی بودند. فیدلیتی پرستیژ یکی از خودروهای جذاب این نمایشگاه بود که توجهات بسیاری را نسبت به خود برانگیخت.

فیدلیتی پرستیژ

غرفه ایران دوچرخ نیز بخش دیگری از دستاوردهای گروه بهمن را در نمایشگاه خودرو شیراز تشکیل می‌داد. این غرفه شامل انواع موتورسیکلت و اسکوترها بود که در دسترس علاقمندان قرار داشتند. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه گروه بهمن که به صورت اختصاصی توسط خودروبانک تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/25
سلام لطفا پیگیری کنید چرا بهمن موتور برای کسانیکه اسمشون مرحله اول سامانه یکپارچه سازی برای اولویت تابستان در اومده هنوز پیامک ارسال نکرده و میگه هنوز قیمت مشخص نشده است... تابستون هم رسید پس کی میخوان قیمتو اعلام کنن وپیامک واریز وجه ارسال کنند. چرا هیچکدوم از خبرگزاری ها این تخلف بهمن موتور را پیگیری نمیکنه... تا کی باید مردم بلاتکلیف بمونن