موضوعات داغ

کاتالوگ کراس اوور لاماری ایما هیبریدی منتشر شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور کاتالوگ و مشخصات فنی خودروی کراس اوور لاماری ایما هیبریدی را برای بازار ایران منتشر کرده است. این خودرو به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد و از ترکیب یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد و و همچنین از نظر ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی در سطح مناسبی قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت آرین موتور این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1402 به همراه لاماری X رونمایی خواهد شد.

لاماری ایما هیبریدی

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی

پیشرانه بنزینی خودرو لاماری ایما هیبریدی از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI بهره می‌برد که توان ۱۲۵ کیلووات (معادل ۱۶۸ اسب بخار) و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. حداکثر سرعت این موتور در دور ۵۵۰۰ در دقیقه به دست می‌آید.

موتور الکتریکی این خودرو نیز توان ۱۳۰ کیلووات (معادل ۱۷۴ اسب بخار) و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت آن به ۱۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

سیستم انتقال قدرت HEV این خودرو از نوع hybrid است و از گیربکس ۶ سرعته بهره می‌برد. ظرفیت مخزن سوخت آن ۵۵ لیتر است و الزامات آلایندگی استاندارد یورو ۶ را رعایت می‌کند.

نمای جانبی لاماری ایما هیبریدی

امکانات رفاهی لاماری ایما هیبریدی

خودرو لاماری ایما هیبریدی مجهز به استارت دکمه‌ای ، سیستم ورود بدون کلید هوشمند، صندلی برقی برای راننده و شاگرد، کول باکس و دریچه هوا برای سرنشینان عقب، پنجره‌های برقی و آینه‌های جانبی برقی با چراغ خوش‌آمدگویی است.

همچنین دارای صفحه نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی‌های چرم و فرمان چرم دی‌کات می‌باشد. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دید عقب، پخش‌کننده مولتی‌مدیا با اتصال بلوتوث، دوربین ۳۶۰ درجه و سقف پانورامیک اشاره کرد.

فضای داخلی لاماری ایما هیبریدی

تجهیزات ایمنی لاماری ایما هیبریدی

خودرو لاماری ایما هیبریدی مجهز به انواع سیستم‌های ایمنی پیشرفته از جمله کیسه هوای ایربگ برای سرنشینان، ABS ، ESP ، TCS ، TPMS و EBD است. همچنین دارای سیستم‌های کمکی راننده مانند دوربین دید عقب ، سنسور پارک عقب ، کروز کنترل ، نمایشگر ۳۶۰ درجه ، سیستم هشدار خروج از لاین و سیستم هشدار نقطه‌ کور می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو می‌توان به دوربین ضبط جاده ، قفل مرکزی ، ضدسرقت الکترونیکی ، ترمز دستی الکترونیکی و قفل ایموبیلایزر اشاره کرد.

ابعاد و وزن لاماری ایما هیبریدی

ابعاد خودرو لاماری ایما هیبریدی به صورت طول × عرض × ارتفاع برابر است با ۴۵۶۵ × ۱۸۶۰ × ۱۶۹۰ میلی‌متر و فاصلهٔ بین دو محور آن ۲۷۱۵ میلی‌متر است. وزن خالص این خودرو ۱۷۰۰ کیلوگرم و کمترین فاصلهٔ آن تا سطح زمین ۱۹۵ میلی‌متر است. همچنین حجم صندوق عقب آن ۴۸۰ لیتر می‌باشد.اندازهٔ رینگ و تایر این خودرو ۲۳۵/۵۵R۱۹ است و از رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچ بهره می‌برد.

لاماری ایما هیبریدی

جمع‌بندی

خودرو لاماری ایما هیبریدی با بهره‌مندی از موتورهای توانمند بنزینی و الکتریکی ، امکانات رفاهی بالا، طراحی به روز و تجهیزات ایمنی پیشرفته، گزینه‌ای ایده‌آل برای خریداران خودرو در بازار ایران به‌شمار می‌آید.

کاتالوگ خودرو لاماری ایما هیبریدی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد