موضوعات داغ

کی ام سی T9، پیکاپ اتوماتیک کرمان موتور در اتواکسپو تهران 1402 معرفی شد + عکس و فیلم

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

کی ام سی T9 محصول جدید کرمان‌ موتور در اتو اکسپو تهران 1402 است که برادر بزرگتر کی ام سی T8 به حساب می‌آید. این خودرو در چین با نام جک T9 یا جک هانتر نیز شناخته می‌شود. کی ام سی T9 خودرویی بزرگتر، مجهزتر، قوی‌تر و البته گران‌تر نسبت به کی ام سی T8‌ خواهد بود. هدف کرمان موتور از عرضه این خودرو، رقابت با سایر پیکاپ‌های اتوماتیک بازار نظیر فوتون تونلند G7‌ و آمیکو آسنا توربوشارژر اتوماتیک است.

سبک طراحی KMC T9 نسبت به کی ام سی T8 کاملا متفاوت است و بیشتر به کی ام سی K7 شباهت دارد. چراغ‌های روشنایی اصلی این خودرو در نواحی جانبی سپر پنهان شده‌اند و چراغ‌های اصلی به عنوان نوار دی‌لایت عمل می‌کنند. در کابین کی ام سی T9 نیز با ظاهری مدرن‌ روبرو هستیم. یک نمایشگر بزرگ عمودی که در واقع باید آن را تبلت بنامیم، بخش بزرگی از داشبورد خودرو را در اختیار دارد. کنسول میانی خودرو نیز ابعاد بزرگی دارد و تعدادی دکمه کنترلی روی آن قرار گرفته‌اند. جذاب‌ترین بخش کابین کی ام سی T9 را می‌توان فرمان دوشاخه این خودرو دانست که حضور آن در یک پیکاپ جالب توجه است. این فرمان ابعاد بزرگی دارد و به افزایش جذابیت کابین پیکاپ جک کمک کرده است.

ویدیو معرفی کی ام سی T9

زیر کاپوت کی ام سی T9، پیشرانه دولیتری توربوشارژر چهار سیلندر قرار دارد که حداکثر 221 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این میزان از قدرت و گشتاور توسط گیربکس هشت سرعته خودکار به چهار چرخ خودرو انتقال می‌یابند. البته همانند بسیاری دیگر از پیکاپ‌ها، کی ام سی T9 در حالت عادی یک خودرو تک دیفرانسیل خواهد بود.

سطح آپشن‌های KMC T9 نسبت به کی ام سی T8‌ بالاتر است. هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف تجهیزات این خودرو را در نسخه فول آپشن تشکیل می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد