موضوعات داغ

حضور پرچمداران فونیکس مدیران خودرو در اتو اکسپو تهران 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو برای حضور در نمایشگاه اتو اکسپو تهران 1402، با دست پر به میدان و علاوه‌بر محصولات برند ام‌وی‌ام، با تنوع کاملی از محصولات فونیکس با شعار "ترسیم زندگی بدون مرز" و نمایش محصولات بنزینی و پلاگین هیبرید، در غرفه‌ای جداگانه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌‌مندان به این برند لوکس می‌باشد.

بر این اساس شاهد حضور تمامی مدل‌های تولیدی فونیکس توسط شرکت خودروسازی مدیران در پنجمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران هستیم. لازم به ذکر است این دوره از نمایشگاه از تاریخ 9 الی 15 بهمن ماه 1402 در کجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است.

از محصولات فونیکس حاضر در نمایشگاه می‌توان به فونیکس تیگو 8 پرو e+، فونیکس تیگو 8 پرو مکس، فونیکس تیگو 7 پرو مکس، فونیکس FX، فونیکس آریزو 6 پرو، فونیکس آریزو 6 جی‌تی و جدیدترین محصول این برند یعنی فونیکس آریزو 8 هستیم.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای این دوره از نمایشگاه خودرو تهران، حضور فونبکس آریزو 8 به عنوان پرچم‌دار سدان‌های مونتاژی در کشور است که برای اولین‌بار به نمایش عموم درآمده است . از این‌رو علاقه‌مندان ه این محصول می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، با مراجعه به غرفه فونیکس از آریزو 8 بازدید کنند و با ویژگی‌های آن آشنا می‌شوند. از مشخصات فنی این خودرو لوکس می‌توان به موتور 2 لیتری توربو شارژ TGDI و تعبیه فناوری‌های جدید مانند ADAS که سطح جدیدی از رانندگی را تعریف خواهد کرد، اشاره کرد.

همچنین از دیگر محصولات جدید این برند باید به فونیکس تیگو 7 پرو مکس و فونیکس تیگو 8 پرو e+ اشاره کرد. از سوی دیگر حضور خودروی امداد برند فونیکس توسط تیگو 7 پرو، در جایگاهی اختصاصی در فضای نمایشگاهی برند فونیکس، نشان از این دارد که دارندگان خودروهای فونیکس می‌توانند با خیالی آسوده نهایت لذت رانندگی را با محصولات این برند در جاده‌های سراسر کشور داشته باشند.

یکی دیگر از خودروهایی که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است،فونیکس اف‌ایکس است که به واسطه طراحی خاص و منحصربفردی که دارد، برای بسیاری از مخاطبان جذاب به نظر می‌رسد. طراحی استیکر خاص روی بدنه این خودرو را می‌توان از دیگر نکات قابل توجه در این دوره از اتو اکسپو تهران 1402 برشمرد.

علاقه‌مندان به محصولات برند فونیکس می‌توانند از 9 الی 15 بهمن ماه 1402 ضمن بازدید از نمایشگاه اتو اکسپو تهران 1402، با مراجعه به غرفه اختصاصی این برند، با جدیدترین محصولات فونیکس در بازار ایران آشنا شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/15
قیمت ها نجومی و غیر قابل قبول