موضوعات داغ

نگاهی به غرفه کرمان موتور در اتواکسپو تهران 1402، خودروسازی با دستان پر + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

کرمان موتور یکی از خودروسازان خصوصی و فعال کشور به حساب می‌آید که طی دهه اخیر، به عرضه محصولاتی از برندهای جک و هیوندای مشغول بوده است. این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور قدرتمندی داشت و محصولاتی جدید را برای تمامی اقشار به نمایش درآورد.

شاید مهم‌ترین محصول کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران 1402، سدان کی ام سی ایگل باشد. این سدان در واقع خودرو ملی کرمان موتور به حساب می‌آید و براساس پلتفرم و مشخصات فنی جک J4 ساخته شده است. این خودرو با موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی به همراه گیربکس‌های اتوماتیک CVT یا پنج سرعته دستی در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

کی ام سی ایگل

پیکاپ کرمان موتور یعنی KMC T8 طی چندسال گذشته طرفداران بسیاری را گرد خود آورده است. کرمان موتور نیز علاوه بر نسخه استاندارد این پیکاپ، نسخه تیون شده آن را با رنگ سبز در اتو اکسپو تهران 1402 حاضر کرده بود. همچنین برادر بزرگتر این پیکاپ یعنی کی ام سی T9‌ یا جک هانتر نیز در غرفه کرمان موتور حضور داشت تا حضورش را در سبد محصولات این شرکت تایید کند.

کراس‌اوورها بخش جدایی ناپذیر سبد محصولات کرمان موتور هستند. این شرکت به تازگی دو کراس‌اوور جدید را وارد سبد محصولاتش کرده است. این دو خودرو کی ام سی X5 و کی ام سی A5 هستند. هر دو خودرو در دسته کراس‌اوورهای کوچک قرار می‌گیرند و به پیشرانه‌های 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند. کی ام سی X5 نسل سوم جک S5 را به تصویر می‌کشد، در حالی‌که کی ام سی A5 همان SWM G01F‌ است که پیش از این در بازار کشورمان حضور داشت.

هیوندای

خودروهای وارداتی کرمان موتور نیز توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بودند. کرمان موتور طی دور جدید واردات خودرو، چهار محصول از برند هیوندای را برای مشتریان ایرانی به ارمغان آورده است که سه محصول آن در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حاضر بودند. این خودروها شامل هیوندای الانترا، هیوندای اکسنت و هیوندای کرتا بودند. البته کرمان موتور تصمیم دارد تا هیوندای توسان را نیز وارد بازار ایران کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از غرفه کرمان موتور را در نمایشگاه خودرو تهران 1402 مشاهده کنید که توسط خودروبانک تهیه شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد