موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان خودرو کشور با مجموعه کاملی از محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. گروه بهمن که در حال حاضر محصولاتی محبوبی هم‌چون دیگنیتی و فیدلیتی را در سبد خود دارد با نمایش مدل قدرتمند دیگنیتی پرستیژ در نمایشگاه مشهد علاقمندان را به دیدن این قدرتمندترین کراس‌اوور خود دعوت نموده است. دیگنیتی پرستیژ که در برنامه تولید عرضه گروه بهمن قرار دارد به زودی برای متقاضیان در دسترس قرار خواهد گرفت. این کراس اوور از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپه توربوشارژ با حداکثر قدرت 228 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 355 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه بهره می‌برد و توان تولیدی این از طریق جعبه دنده 6 سرعته خودکار به محور جلو منتقل می‌شود.

رونمایی کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد

این شرکت همچنین از پیکاپ جدید خود را کاپرا 2 فیس‌لیفت در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی کرد. این خودرو تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرد و در بخش فنی از همان پیشرانه سابق 2378 سی سی تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 130 اسب بخار در 5252 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه بهره می‌برد و گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به هر دو محور را برعهده دارد.

سدان جدید گروه بهمن با نام ریسپکت نیز در غرفه این خودروساز در محل نمایشگاه خودرو مشهد از دیگر جذابیت‌های غرفه این شرکت بود. این سدان که اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد به همراه دیگنتی پرستیژ، بر اساس اطلاعات منتشر شده به زودی در معرض فروش قرار خواهد گرفت و علاقمندان به خودرو می‌توانند برای خرید خودرو اقدام کنند.

در بخش خودروهای تجاری نیز گروه بهمن با دست پر در نمایشگاه حاضر شده است. کشنده‌های کشنده امپاور و 460 نیز برای اولین بار در مشهد به نمایش درآمده اند. انواع خودروهای تجاری از جمله کامیونت، کشنده‌های مختلف و اتوبوس و مینی‌بوس از محصولات بهمن دیزل در نمایشگاه مشهد هستند. علاقمندان تا روز شنبه 12 شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد از غرفه گروه بهمن دیدن کرده و با جدیدترین مدل‌های خودرو این شرکت آشنا شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد